Gå til innhold

HASTER: HVA SKAL JEG GJØRE????


Gjest Ronaldinho

Anbefalte innlegg

Gjest Ronaldinho

hei

jeg har et problem som jeg ønsker å få svar på.

først litt om meg selv: jeg er en gutt på 22 år. 1,63 høy.litt sjenert men veldig ålreit.

saken er nemlig den er at jeg er veldig forelsket i en jente.

jenta kjenner jeg litt fra et sted der vi jobbet sammen tidligere.jeg hadde morgenskift og hu hadde skiftet etter meg.jeg har alltid synes at hu er rålekker og så søt.så sluttet jeg på jobben og så henne ikke mer.

det beste at hu bor like i nærheten av meg.

så skjedde det: mens jeg er på den nye jobben så tar hun bussen.dette er i oslo og siden t-bane nettet skal utbygges bruker man busser.men til saken.jeg så henne og begynte å snakke med henne.bare for å nevne det så er jeg sjenert og har ikke mye kontakt med jenter.men jeg begynte å snakke med henne.litt lett da hu var kollega fra en tidligere jobbsammenheng.jeg snakket med henne og snakket om alt mulig.først om den udugelige sjefen som begge hadde og deretter mye annet.bussen hadde ennå ikke kommet.der og da fikk jeg lyst til å be henne med ut.men jeg turte ikke.tenkte at kanskje hu har type eller hu bare sier nei.(jeg er pakistaner).hu fortlate at etter å sluttet på den jobben så er hu arbeidsløs og har også lånt penger av mora si.ut i fra dette tenkte jeg ikke at hu ikke var sammen men det kan jo være feil?(hu kan jo ha snakket med meg fordi vi tidligere har jobbet sammen og har kanskje ikke samme følelser som meg?)

jeg er så forelsket i henne.bare for å nevne det; jeg har aldri hatt kjæreste og jeg har sett på mange damer men henne synes jeg var veldig snill og søt.jeg er bare redd for å få nei,jeg blir nemlig dritforbanna.

hva skal jeg gjøre? jeg er av den rolige typen av utlendinger.trener og går på skole.og har norske venner.

hva skal jeg gjøre?

alle på jobben som så meg med henne sa til meg at de så at jeg var på sjekkern.hva gjør jeg? for nå er skikkelig forelsket og det skremmer meg.dette er en ny side av meg som jeg er ukjent med.

jeg er nemlig veldig hard,men dette gjorde meg til voks.

vennene mine har bedt meg få tak i nummeret hennes og sende henne sms.

HJELP!!!!

TIPS ØNSKES!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ronaldinho

Du skrev: "jeg er bare redd for å få nei,jeg blir nemlig dritforbanna"

Hvorfor i all verden blir du dritforbanna??

hei

det jeg mener er at "nei" er et ord som ødelegger selvtilliten min.jeg prøvde en gang tidligere på en jente men fikk tvert nei og siden da har jeg ikke turt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

det jeg mener er at "nei" er et ord som ødelegger selvtilliten min.jeg prøvde en gang tidligere på en jente men fikk tvert nei og siden da har jeg ikke turt noe.

Men du må da ikke bli dritforbanna om du får et nei..??

Sier du aldri nei til noen du da??

At du blir skuffa er en ting, men _dritforbanna_. det er en annen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenåring

Det at du er pakistaner burde ikke være noen hindring - med mindre hun har samme erfaring som meg. Jeg mener; sånne som følger etter henne og tar a' på rumpa meg tærne - veldig ubehagelig. Selvsagt er ikke alle utlendinger sånn, og jeg har ikke noe imot pakistanere. Få tak i nummeret hennes. Du høres hvertfall veldig koselilg ut, så du har sikkert gode sjanser!!! lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ronaldinho

Men du må da ikke bli dritforbanna om du får et nei..??

Sier du aldri nei til noen du da??

At du blir skuffa er en ting, men _dritforbanna_. det er en annen ting.

det er sant det.men sinne er jo en vanlig følelse da.

men ja,nei må man tåle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er sant det.men sinne er jo en vanlig følelse da.

men ja,nei må man tåle.

Hei!

Synes virkelig at du skal be med denne jenta ut. Du virker som en koselig gutt. Den som aldri tør å gjøre noe, får det heller aldri noe gøy. Hvis hun sier nei, blir det jo ikke noe annerledes for deg. Din livssituasjon forblir jo den samme.

Stå på!

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Hei!

Synes virkelig at du skal be med denne jenta ut. Du virker som en koselig gutt. Den som aldri tør å gjøre noe, får det heller aldri noe gøy. Hvis hun sier nei, blir det jo ikke noe annerledes for deg. Din livssituasjon forblir jo den samme.

Stå på!

Klem fra meg!

hei

jegba med jenta ut via sms.jeg sendte den til henne klokka 1600 på lørdag og har ennå ikke fått svar.

er litt skuffet.

men men.slik er livet-man skal bare ikke lykkes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenåring

hei

jegba med jenta ut via sms.jeg sendte den til henne klokka 1600 på lørdag og har ennå ikke fått svar.

er litt skuffet.

men men.slik er livet-man skal bare ikke lykkes....

hmmm...... kanskje hun er opptatt???

Eller kanskje hun synes det er litt barnselig av deg å sende mld. istedenfor å ringe - ring henne du!!!

Hold oss oppdatert da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ronaldinho

hmmm...... kanskje hun er opptatt???

Eller kanskje hun synes det er litt barnselig av deg å sende mld. istedenfor å ringe - ring henne du!!!

Hold oss oppdatert da!!!

hei igjen

jeg vil ikke sende henne flere sms eller ringe henne.jeg vil ikke virke desperat,da mister jeg respekt.og det er jeg ikke.

hu har ikke noe plikt til å svare heller.s¨å det så.

case closed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...