Gå til innhold

17 åring sammen med 32åring


Gjest momo steinbukk 75

Anbefalte innlegg

Gjest momo steinbukk 75

Hvet ikke hva jeg skal gjøre har sendt søstra mi til psykolog til og med,men ingen ting jeg eller min far gjør ser til og hjelpe.Kan ikke bare stå og se på at hun er er sammen med en 32 åring som driker fem dager i uka og bruke dop ellers,han sier at han ikke vil ha henne vist hun bruker dop,men da bør jo han kutte og inse at han har et stort problem.Her om dagen så ringte han meg faktisk på søndag og sa at søstra mi var dritt full og at hun hadde tatt efedrin,og da ville han si i fra fordi han ville ikke ha skylden for det.han hadde bare gitt henne to øl og litt vin så hadde hun blitt drita og da hadde han vist funnet ut at hun hadde tatt fire efedrin. Er så fustrert er det noen som har tips og råd og komme med til meg og min far???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...