Gå til innhold

herregud..


Gjest bekymret venninne!

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret venninne!

Venninna mi på 15 år, har en tendens til å chatte med gutter på internett og deretter bli sammen med de.

Jeg har prøvd MANGE ganger å fortelle henne at det er dumt, for du vet aldri hvordan de personene er. Hun har før vært sammen med en på 17 om hun møtte på internett, og han møtte henne to ganger og den tredje gangen lå de sammen og etter det har hun ikke hørt fra han!

Jeg skjønner ikke at hun lærer! Da jeg pratet med henne i stad, fortalte jeg at han på 30 år måtte vært syk, som går på 15 åringer. Da svarte hun bare: "GLEM DET!Det bryr ikke deg!!!"

Men selvfølgelig bryr det meg.. hun er jo venninna mi!! Jeg kan jo ikke bare glemme at hun er sammen med en på 30 år og de skal møtes til helga for første gang, på en festival og han skal kjøre henne hjem etterpå! Moren hennes vet ingenting om dette, hvis hun finner det ut kommer hun til å klikke!!

Hva skal jeg gjøre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heigaard

Si det til moren hennes? selvom veninden din kanskje blir sur på deg da... eller møte han fyren til helga å banke han opp eller noe? iallefall ikke la un møte han alene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest yv0nne

Banke henne til fornuft???

Møte fremmede menn via internett? Skummelt.

Nå vet hun jo at det kan hende at fyren hun vil møte bare vil bruke henne for sex. Det har hun jo allerede opplevd. Kanskje hun bruker dem for sex og spenning hun også? Nå har du sagt til henne at det kan være farlig og det vet hun sikkert selv innerst inne også. Hun synes vel dette er fryktelig spennende og det er nok ikke så mye du kan gjøre med det. Synes ikke du skal si det til moren hennes. Bare advar henne og si at du er glad i henne og redd for å miste henne. Bryr hun seg ikke om det får hun holde på til hun kanskje en dag møter en galning og innser at dette bør hun ikke drive med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snada

Nå vet hun jo at det kan hende at fyren hun vil møte bare vil bruke henne for sex. Det har hun jo allerede opplevd. Kanskje hun bruker dem for sex og spenning hun også? Nå har du sagt til henne at det kan være farlig og det vet hun sikkert selv innerst inne også. Hun synes vel dette er fryktelig spennende og det er nok ikke så mye du kan gjøre med det. Synes ikke du skal si det til moren hennes. Bare advar henne og si at du er glad i henne og redd for å miste henne. Bryr hun seg ikke om det får hun holde på til hun kanskje en dag møter en galning og innser at dette bør hun ikke drive med.

det får du finne ut av selv,men jeg hadde ikke vært så høy i hatten hvis hun hadde blitt voldtatt eller blitt borte og ikke kommet tilbake.Jeg har hørt så mange grusomme historier,og du har vel selv lest i avisen om alle som forsvinner og ikke blir funnet.han på 30 må være syk som vil møte henne,det stemmer ikke helt.

Snakk med venninnen din og minn henne på hvor farlig det kan være.Hun er utrolig naiv. Tror kanksje jeg hadde sankket med moren hennes også,selv om hun ikke kommer til å tilgi deg med det første.men du gjør det fordi du er glad i henne. Eller i alle fall sørg for at hun har med seg mobilen til enhver tid,så du kan ringe henne og passe på henne selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undetegnet

Jeg traff kjæresten min som jeg er sammen med nå på nettet, og forholdet går fremdeles bra.Men så var det jo chatteprogram som tilhørte lokalstedet da.

Du kan råde henne til å ikke treffe denne mannen,og forklare henne at du er bekymret for henne.Hvis hun ikke hører på deg,så finner hun sikkert ut før eller senere at det er dumt gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...