Gå til innhold

Endelig!!!


guri

Anbefalte innlegg

-var det vår tur!! Vi har blitt foreldre til en liten gutt på 10 uker fra Colombia! Lykken står i taket her i huset:-) Vi er så glad så glad, så trallala!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med den lille gutten! Ja, nå tenker jeg dere koser dere og kan nyte resten av de siste julidagene!!!

Lykke til i tiden frem til reisen og god tur.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med gutten!

Gled dere til å komme til Colombia, det er virkelig et fantastisk land, og fantastiske mennesker som bor der.

Vi kom hjem fra Colombia for 14 dager siden med en jente på 21 mnd.

God tur til vakre Colombia!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse med sønnen (igjen *smiler*)!

Hvilket barnehjem kommer han fra? Er litt nyskjerrig på det :-))))))

Dere kommer til et herlig land og vil treffe på et veldig fint folkeslag. Vi var der i oktober 2000 (adoptert fra FANA).

Lykke til videre!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med sønnen (igjen *smiler*)!

Hvilket barnehjem kommer han fra? Er litt nyskjerrig på det :-))))))

Dere kommer til et herlig land og vil treffe på et veldig fint folkeslag. Vi var der i oktober 2000 (adoptert fra FANA).

Lykke til videre!

Med vennlig hilsen

Vi har adoptert fra Los Pisingos. Du kan tro vi gleder oss villt til å reise til Colombia:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har adoptert fra Los Pisingos. Du kan tro vi gleder oss villt til å reise til Colombia:-)

Jeg vet hvordan du har det nå :-))

Jeg lengter så veldig tilbake. Dere kommer til et land som har så mye fint å by på. Masse fin kultur og mange snille og gode mennesker. Det er et helt annet folkeslag en oss nordmenn. Da vi var der ble vi møtt med klem og kos. Vi ble behandlet som en av familien av de vi bodde hos.

Colombia er blitt vårt andre hjemland. Og vi gleder oss masse til å komme tilbake. Regner med at vi får en tilbakereise om et par år. Vi får bare smøre oss med tålmod og glede oss over alle andre som reiser for å hente sine barn og vi har jo allerde et barn som vi koser oss sammen med.

Lykke til, og ta så mange bilder som dere får til. Det er gode minner å se tilbake på.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Guri

Gratulerer så masse med sønnen. Endelig etter 16 mnd kom nurket. Nå er det bare å bestille billetter, pakke kofferten for så å reise til Colombia og til deres sønn. Herlig!

Ønsker dere en minnerik og fin hentereise og husk PASS :o)

PS Er du den jeg tror og håper på at du er?

Masse klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en skikkelig fin tur til Colombia, Det er et flott land, og vi haaper at vaar tur blir paa forsommeren neste aar..

God tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Guri

Gratulerer så masse med sønnen. Endelig etter 16 mnd kom nurket. Nå er det bare å bestille billetter, pakke kofferten for så å reise til Colombia og til deres sønn. Herlig!

Ønsker dere en minnerik og fin hentereise og husk PASS :o)

PS Er du den jeg tror og håper på at du er?

Masse klemmer fra

Hei igjen, Peetmor!

Takk for gratulasjon! Jeg er nok den du tror jeg er ja:o)

Som du skjønner kommer jeg nok ikke på neste treff, -da befinner jeg meg nok i Colombia:-))) Åå som vi gleder oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner:-)))

Her har vi vært litt svimeslåtte i dag, og ikke så veldig produktive.... Nå gleder vi oss til å reise:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...