Gå til innhold

Det er ikke lurt å sette nesa opp etter tildeling pga rykter!


kanne

Anbefalte innlegg

Det ble en nedtur.

Vi kom ikke med i denne runden av tildelinger fra Kina.

Har sett logg-inn datoer på den amerikanske lista så sent som 20 eller 21. juni 01 tror jeg, og var temmelig sikker på at vi skulle få tildeling denne uka.

men den gang ei.

Det positive med det er at da kommer vi forhåpentligvis i pulje med rao.

Så da venter vi videre da.....

litt trist(men mere støl)

hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære kanne :o))).

Skulle så inderlig gjerne ha unnet dere tildeling nå, men kan like vel ikke si annet enn at jeg er KJEMPELYKKELIG for at vi kanskje får reise sammen med dere på vårt livs reise :o))).

Sender med noen ekstra tålmodige ventevibber til deg, og så får du pleie kroppen så lenge *ler*.

Kjempeklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest petra

Skjønner godt at dere er litt deppa nå, men det er sikkert ikke mange ukene til neste tildeling og da er det 100 % sikkert deres tur.

Det var ikke mange ukene mellom tildelingene denne gangen? Kanskje bare 3 uker(?) igjen, hva er vel det i den store sammenheng? Vi følger med både deg og rao og krysser alle fingre vi har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oktober1365380359

Kjære kanne :o))).

Skulle så inderlig gjerne ha unnet dere tildeling nå, men kan like vel ikke si annet enn at jeg er KJEMPELYKKELIG for at vi kanskje får reise sammen med dere på vårt livs reise :o))).

Sender med noen ekstra tålmodige ventevibber til deg, og så får du pleie kroppen så lenge *ler*.

Kjempeklem fra

Når er dere egentlig registrert i Kina. Er det i mai - eller juni? Vi er registrert i september (17 visstnok), så jeg lurer på hvor vi ligger i "køen".

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidl. Eureka

Kjære Kanne. Har fulgt spent med den siste tiden. Skjønner godt at dere er skuffa over nok et hinder på veien. Men nå er det jammen like før! Helt sikkert :o)))

Så da sender jeg bare litt tålmodige tanker noen kilometer av gårde, og fortsetter å følge spent med.......

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er dere egentlig registrert i Kina. Er det i mai - eller juni? Vi er registrert i september (17 visstnok), så jeg lurer på hvor vi ligger i "køen".

Vennlig hilsen

Vi sendte papirene våre til Kina i juni 01

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...