Gå til innhold

TVN førstkommende søndag kl 20.00

Gjest Julianes mamma

Anbefalte innlegg

Gjest Julianes mamma

På TVNorge sender de reprise på dokumentaren "Vi mistet et barn". Denne gikk første gang for nesten ett år siden.

Det er en veldig sterk og gripende dokumentar av mor til Layla. Jeg anbefaler alle å få med seg denne, men må si at det var veldig tøft å se den.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest maria- Marius mamma

Hei!

Jeg husker jeg så denne dokumentaren da jeg gikk gravid med Marius og tenkte- uff, så utrolig trist og tragisk. Jeg gråt mange tårer da jeg så den. Husker at jeg også tenkte at dette skjer ikke meg. Men så noen måneder etterpå skjedde nettopp det- det er helt utrolig. Det er sjelden, heldigvis, at at barn dør som følge av surstoffmangel under fødselen. Men det opplevde både kvinnen i dokumentaren og også jeg.

Aldri i mitt liv hadde jeg trodd jeg skulle få oppleve det.

Jeg har tenkt å se dokumentaren på nytt, gruer meg, men føler at jeg ønsker det allikevel. Jeg viste ikke at den ble sendt i reprise, så takk for at du sa i fra.

Hilsen maria- Marius mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset Juliannes mamma! Selv om det kommer til å bli tøft å se det, skal jeg ta det opp å se det når jeg orker. Skal på nattevakt på søndag, så jeg skal iallefall ikke se programmet før jeg går på jobb nei.. Da er jeg ikke mye til hjelp den natta, om jeg kjenner meg selv rett..

Håper forresten du har det bra, og koser deg i sommerværet!

Klemmer fra Hanah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...