Gå til innhold

Tante som bruker barna som våpen


Gjest vivvimor

Anbefalte innlegg

Gjest vivvimor

Vet ikke helt hvor jeg skal henvende meg, men ønsker andres synspunkter på dette og prøver derfor med et innlegg her!

Datteren min har en tante(min søster) som er skikkelig ekkel til henne, hun gjør ting bevisst for og såre og fryse henne ut, og prøver seg med skittne knep på meg også.

Hun har drevet psykisk terror(skal ikke utbrodere alt her) i mange år nå, og jeg er så fortvilet at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.Til andre folk er hun vennligheten og hjelpsomheten selv, så ingen vet egentlig hvordan hun driver på, for jeg har aldri baktalt henne for andre.

I dag kom dråpen som fikk begeret til og flyte over.Via andre sikre kilder fikk jeg høre at hun nylig hadde sagt at jeg bare kan bli dødssyk for henne, det driter hun i.Og hun sverger hevn forde jeg ikke orker og ha noe med henne og gjøre.Hevnen skal som vanlig gå gjennom datteren min.Ettersom hun har unger i samme alderen prøver hun alt hun kan for og styre ungdomsgjengen her ved og fryse ut min datter,ikke be henne i bursdager osv.

Når deres felles søskenbarn var på besøk sist så kom de ikke engang innom min datter enda vi er naboer, de lot være og ta tlf,og stengte dørene for henne osv.Via andre slektninger har jeg fått høre at hun(tanten) har gjort dette med vilje for og hevne seg.

Heldigvis har datteren min mange andre venner, men det er jo alikevel et problem at hun driver på sånn i nærmiljøet.

Denne "voksne" personen har samtidig for vane og gjøre narr av alle andre personer(vel og merke når de ikke er tilstede), har stygge kallenavn på alle osv.Dette sitter ungene hennes og hører på.Men utad er hun en engel.

Selv har hun en turbulent livshistorie, unger med mange forskjellige menn osv, men jeg har faktisk alltid forsvart henne.Så jeg skjønner ikke hvorfor hun driver på sånn mot meg(?)

Noen tips om HVA jeg bør gjøre?

*nytter ikke å snakke med henne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søstra di er SYK! Herregud, at det går an! Er hun sjalu på at du har ordnede familieforhold, og at hun selv har slitt?

Uansett, så kan ikke dette fortsette - de som vet hva hun gjør (de som har fortalt deg dette), bør prøve å gjøre sitt for å hjelpe dere, og få stoppet henne.

Stakkars dattera di, det er ikke lett å bli holdt utenfor gjengen - men det er bra hun har andre venner å være sammen med.

Vet ikke hva jeg skal si, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...