Gjest Anne_k Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Var det noen som fikk med seg nyhetene på tv2 i kveld som gjalt adopsjon? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thaimor Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Hvis du tenker på innslaget om familien med to syke gutter, fra Colombia? Det var masse frem og tilbake om dem både i aviser og nyheter, for en tid tilbake. Det ene barnet har HIV og det andre feiler også noe, men jeg husker ikke hva. Siden situasjonen er slik, fikk de avslag på adopsjon nr. tre. Begrunnelsen var at foreldrene ville være i en konstant sorgprosess.... I dag viste de frem sitt _tredje_ barn - ei lita jente, også fra Colombia :-) BUFA har tydeligvis endret syn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anne_k Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Hvis du tenker på innslaget om familien med to syke gutter, fra Colombia? Det var masse frem og tilbake om dem både i aviser og nyheter, for en tid tilbake. Det ene barnet har HIV og det andre feiler også noe, men jeg husker ikke hva. Siden situasjonen er slik, fikk de avslag på adopsjon nr. tre. Begrunnelsen var at foreldrene ville være i en konstant sorgprosess.... I dag viste de frem sitt _tredje_ barn - ei lita jente, også fra Colombia :-) BUFA har tydeligvis endret syn Så bra!! :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hermine Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Hei! Hvis du går inn på hjemmesidene til agderposten så kan du lese om saken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sibadulla Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Hvis du tenker på innslaget om familien med to syke gutter, fra Colombia? Det var masse frem og tilbake om dem både i aviser og nyheter, for en tid tilbake. Det ene barnet har HIV og det andre feiler også noe, men jeg husker ikke hva. Siden situasjonen er slik, fikk de avslag på adopsjon nr. tre. Begrunnelsen var at foreldrene ville være i en konstant sorgprosess.... I dag viste de frem sitt _tredje_ barn - ei lita jente, også fra Colombia :-) BUFA har tydeligvis endret syn Den minste guttungen har en alvorlig hjertefeil/-sykdom... Utrolig fint å se at de endelig har fått sin etterlengtede nummer tre. Det var enkjempesøt jente (Karen) på 4 mnd, tror jeg det var. Historien viser at det er vel verd å kjempe for sin sak! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruffe Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Gå på hjemmesiden til tv2 (www.tv2.no), velg web-TV helt øverst, registrer deg, og så kan du se tidligere nyhetssendinger på din egen PC. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.