Gå til innhold

tv2 nyhetene i kveld

Gjest Anne_k

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du tenker på innslaget om familien med to syke gutter, fra Colombia?

Det var masse frem og tilbake om dem både i aviser og nyheter, for en tid tilbake. Det ene barnet har HIV og det andre feiler også noe, men jeg husker ikke hva. Siden situasjonen er slik, fikk de avslag på adopsjon nr. tre. Begrunnelsen var at foreldrene ville være i en konstant sorgprosess....

I dag viste de frem sitt _tredje_ barn - ei lita jente, også fra Colombia :-) BUFA har tydeligvis endret syn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne_k

Det var masse frem og tilbake om dem både i aviser og nyheter, for en tid tilbake. Det ene barnet har HIV og det andre feiler også noe, men jeg husker ikke hva. Siden situasjonen er slik, fikk de avslag på adopsjon nr. tre. Begrunnelsen var at foreldrene ville være i en konstant sorgprosess....

I dag viste de frem sitt _tredje_ barn - ei lita jente, også fra Colombia :-) BUFA har tydeligvis endret syn

Så bra!! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den minste guttungen har en alvorlig hjertefeil/-sykdom...

Utrolig fint å se at de endelig har fått sin etterlengtede nummer tre. Det var enkjempesøt jente (Karen) på 4 mnd, tror jeg det var.

Historien viser at det er vel verd å kjempe for sin sak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på hjemmesiden til tv2 (www.tv2.no), velg web-TV helt øverst, registrer deg, og så kan du se tidligere nyhetssendinger på din egen PC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...