Gå til innhold

Stemmer dette, om kvinner??


megvel

Anbefalte innlegg

Dette har jeg oversatt såh.. :Þ

Kvinners tanker er fylt med usikkerhetskomplekser og vi analyserer ting til vi er blå i ansiktet. Vi er heller ikke "fiksere" fra naturens side.. ikke for å si at vi ikke liker å bli fikset.. men vi liker å eksternalisere tankene våre og at noen hører på dem og gir oss tilbakemelding, og så er VI den som fikser oss selv gjennom en plutselig forståelse eller noe.. Problemet er.. den bekymringen hang sammen med en annen bekymring og vi starter fra start igjen med noe som ligner veldig på det første.

Gutter, hemmeligheten med å vinne en kvinnes hjerte er å være påståelig, selvsikker og til og med litt *ahem* drittsekk. Hvorfor vil kvinner ha det? Fordi stort sett er den skjønneste kvinne du vil møte i ditt liv også den mest usikre og idiotiske kvinne du vil møte og hun vil bli tiltrukket av menn som ser ut som de har få eller ingen bekymringer i livet og utstråler den selvsikkerhet hun føler mangler i livet sitt. Det spiller ingen rolle om de IKKE virker usikre; HVER J.... KVINNE PÅ DENNE JORD HAR PROBLEMER MED USIKKERHET. I hvilken grad avhenger av tid og sted og hva som skjer.

Hurm.. er det sant? :Þ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det kan nok stemme om meg ja.. jeg vil vell ha en litt dritt sekk kjæreste som kan utfylle de stedene jeg ikke klarer.

eller..hæ? det høres rart ut men jeg er jævlig dårlig til å forklare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...