megvel Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Dette har jeg oversatt såh.. :Þ Kvinners tanker er fylt med usikkerhetskomplekser og vi analyserer ting til vi er blå i ansiktet. Vi er heller ikke "fiksere" fra naturens side.. ikke for å si at vi ikke liker å bli fikset.. men vi liker å eksternalisere tankene våre og at noen hører på dem og gir oss tilbakemelding, og så er VI den som fikser oss selv gjennom en plutselig forståelse eller noe.. Problemet er.. den bekymringen hang sammen med en annen bekymring og vi starter fra start igjen med noe som ligner veldig på det første. Gutter, hemmeligheten med å vinne en kvinnes hjerte er å være påståelig, selvsikker og til og med litt *ahem* drittsekk. Hvorfor vil kvinner ha det? Fordi stort sett er den skjønneste kvinne du vil møte i ditt liv også den mest usikre og idiotiske kvinne du vil møte og hun vil bli tiltrukket av menn som ser ut som de har få eller ingen bekymringer i livet og utstråler den selvsikkerhet hun føler mangler i livet sitt. Det spiller ingen rolle om de IKKE virker usikre; HVER J.... KVINNE PÅ DENNE JORD HAR PROBLEMER MED USIKKERHET. I hvilken grad avhenger av tid og sted og hva som skjer. Hurm.. er det sant? :Þ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Hang ikke helt med, med det er sikkert fordi jeg er så usikker;) Tror nok at usikkerhet også kan ramme menn... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jippiii Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Jeg er ikke usikker... men har til gjengjeld en usikker kjæreste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fishbone Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 det kan nok stemme om meg ja.. jeg vil vell ha en litt dritt sekk kjæreste som kan utfylle de stedene jeg ikke klarer. eller..hæ? det høres rart ut men jeg er jævlig dårlig til å forklare. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinne-berte Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Jøss. Nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.