Gjest Liv Åse Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Hei vi er et gift par på 27 og 31 år som startet vår adopsjonsprosess i januar, og venter nå på godkjenning i BUFA. Vi kjenner ingen som har adoptert, så det hadde vært koselig å komme i kontakt med noen, og kanskje noen som er kommet like langt i prosessen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon1365380357 Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 vi skal adoptere fra Colombia, dette er den første adopsjonen oss. Vi venter også på godkjenning fra BUFA. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maconaquah Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Vi har adoptert fra Ungarn. Fikk tildeling for akkurat et år siden og var nede og hentet jenta vår i sept/okt. i fjor. Ungarn var et flott land å adoptere fra. Vi ventet lenge, men alt gikk akkurat slik som vi ble forutsett. Vi er i gang med adopsjon nr. 2 nå, men har ikke kommet lenger enn at vi venter på hjemmebesøk. Vi kjenner noen få andre par som har adoptert fra Ungarn, og det hadde vært kjekt å få kontakt med noen flere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liv Åse Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Vi har adoptert fra Ungarn. Fikk tildeling for akkurat et år siden og var nede og hentet jenta vår i sept/okt. i fjor. Ungarn var et flott land å adoptere fra. Vi ventet lenge, men alt gikk akkurat slik som vi ble forutsett. Vi er i gang med adopsjon nr. 2 nå, men har ikke kommet lenger enn at vi venter på hjemmebesøk. Vi kjenner noen få andre par som har adoptert fra Ungarn, og det hadde vært kjekt å få kontakt med noen flere. Hei og takk for svaret. Lurte på om du kunne gitt meg litt informasjon om dette. Måtte dere vente lenge etter tildeling før dere fikk barnet i hendene? Hva hadde dere med dere på reisen? Hvor lenge var dere der? Hva gjorde dere på? (Min mann gruer seg enormt til selve reisen, han gleder seg selvfølgelig til barnet, men han tror det blir mye venting også der) Mens jeg derimot gleder meg også til reisen, ser for meg noen uker i varme og spennende omgivelser. Send meg gjerne en mail [email protected] Med vennlig hilsen Liv Åse 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liv Åse Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 vi skal adoptere fra Colombia, dette er den første adopsjonen oss. Vi venter også på godkjenning fra BUFA. Hei og takk for svaret! Lykke til med adopsjonen dere også, tenker nok at vi i denne situasjonen er alle like spente 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.