Gå til innhold

jeg trenger hjelp!


Gjest takk til alle som svarer seriøst

Anbefalte innlegg

Gjest takk til alle som svarer seriøst

nå er jeg lei av å være så jævli sjenert og redd for å prate med folk jeg ikke kjenner! hva skal jeg gjøre for å skjerpe meg???? men det verste er egentlig ikke å gå bort å snakke med de, men å finne på noe å si. jeg klarer aldri å finne på noe fornuftig å si, og de få gangene jeg gjør det blir det ofte bare med et spørsmål og et svar. det stopper opp igjen med en gang. har noen her noen tips til meg om hva jeg kan prate med en totalt fremmed om???? jeg ødela sjansene mine til å bli kjent med ei nydelig jente som er kjempegrei bare fordi jeg er så sjenert. jeg hadde sjansen i nesten et år, men jeg benyttet den aldri. nå skal jeg begynne på skole et helt annet sted og jeg har ikke særlig lyst til å gjøre den samme tabben igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heigaard

Hei!

Jeg vet AKKURAT hvordan du har det, har det helt likt selv:/ så jeg kan nok ikke hjelpe deg, men håper du får noen svar som kanskje kan hjelpe meg også:)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vet AKKURAT hvordan du har det, har det helt likt selv:/ så jeg kan nok ikke hjelpe deg, men håper du får noen svar som kanskje kan hjelpe meg også:)

Mvh

du må gjøre noe med selvtilitten din!

Det er ikke gjort ver natten..

start med boken: elsk deg selv..

det høres sikkert kjedelig ut men det er faktisk en nøkkel i den boken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...