Gå til innhold

ank 72


påfugl

Anbefalte innlegg

Ja, det var ikke lett å få billetter, det er sikkert. Vi hadde peilet oss inn den 15 august(over en mnd siden), men det gikk raskere gjennom systemet der nede. Vi fikk reisebeskjed 30juli. Da var det ganske fullt over alt. Men vi fikk heldigvis komme med den 10 aug med retur 18 etter litt om og men.Dette p.g.a avbestillinger. Vi skal reise sammen med et annet par som fikk tildeling samme dag som oss, vi føler oss veldig heldig som fikk den muligheten.

Vi tar fly fordi det er raskere, men for å være helt ærlig, hadde jeg nok kviet meg til en evt.togtur der nede.

Vi skal fly Bergen-Amsterdam-Mumbay-Pune.

Pune-Delhi-Amsterdam-Bergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ønsker dere lykke til på reisen!!! Ha en vidunderlig tur.....

Vi reiser Bergen - Amsterdam - Mumbai. Til Rajkot etter 2 -3 dager. Retur Mumbai etter ca 5 dager. Mumbai - Amsterdam - Bergen. Vi reiser 26 august og returnerer 9 september.

Hadde vært spennende å visst hvem dere var, i og med at vi bor i samme by, barn på samme alder og fra samme land!?!? Kanskje vi kan mailes???

India er landet i våre hjerter eller hva :-) ??

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker dere lykke til på reisen!!! Ha en vidunderlig tur.....

Vi reiser Bergen - Amsterdam - Mumbai. Til Rajkot etter 2 -3 dager. Retur Mumbai etter ca 5 dager. Mumbai - Amsterdam - Bergen. Vi reiser 26 august og returnerer 9 september.

Hadde vært spennende å visst hvem dere var, i og med at vi bor i samme by, barn på samme alder og fra samme land!?!? Kanskje vi kan mailes???

India er landet i våre hjerter eller hva :-) ??

Hilsen

Hei!

Jeg blander meg inn i denne tråden her, da jeg synes det er artig med alle som skal til India. Og siden jeg har 4 søskenbarn fra India, og i utgangspunktet skulle adoptere derfra jeg også, så føler jeg at vi er i samme båt. Og Sri Lanka er jo ikke så langt unna India da :-)

Det hadde vært koselig å få kontakt med flere adoptanter i nærheten, og det er ikke så veldig mange som har adoptert fra Sri Lanka her på Vestlandet. Jeg lurer på om det ikke er du ank72 som er fra samme sted som meg? Og Krabben? Hadde vært koselig med kontakt. Dersom du er interessert så kan du maile meg på [email protected], og så kan du få min vanlige mailadresse senere!?

Ellers så ønsker jeg dere begge to god tur til India, og deres livs opplevelse :-)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker dere lykke til på reisen!!! Ha en vidunderlig tur.....

Vi reiser Bergen - Amsterdam - Mumbai. Til Rajkot etter 2 -3 dager. Retur Mumbai etter ca 5 dager. Mumbai - Amsterdam - Bergen. Vi reiser 26 august og returnerer 9 september.

Hadde vært spennende å visst hvem dere var, i og med at vi bor i samme by, barn på samme alder og fra samme land!?!? Kanskje vi kan mailes???

India er landet i våre hjerter eller hva :-) ??

Hilsen

Klart vi må bli kjent, det er jo så kjekt å treffe andre i samme situasjon.

Vi kommer til å gå på Nordnes-treffene, vi sees sikkert der??

Jeg skal være hjemme i 1 år, skal bare kose meg. Hvordan gjør dere det?

I morgen er det min siste vaaaaaaaaakt på jobben:-)))))

Jeg har ikke så lyst å legge ut mailadressen min her, men jeg skal lage en annen via nick-listen, det går vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...