Gå til innhold

Til Colom og Sjøstjerne!


mathilde -

Anbefalte innlegg

Hei! Bare lurer på hvordan det går med dere jeg! :o)

Vi har nettopp fått igjen oversettelsen på venneanbefalinger, følgebrev og bildetekst, og håper å få returnert disse i løpet av neste uke. Vi vil adoptere gjennom ICBF. Dette er så innmari spennende, håper alt går raskt og smertefritt for oss alle!

Har dere sendt dokumenter til Colombia enda eller? Hvor lang tid bruker fylkesmannen i Oslo på legalisering mon tro??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint at dere har kommet så langt.

Vi skal adoptere fra Etiopia, AF. Vi har sendt alle papirer og bilder til AF, så da er det bare å vente på at det blir sendt til Etiopia.

Lykke til !!!!!

Klem fra en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere drar innpå... Vi hadde fått tilbake papirene som var til oversettelse når vi kom hjem fra ferie i helgen. Skal ut å levere venneanbefalingene til de respektive, for underskrift etc. i kveld. Håper å få returnert alt til AF i slutten av uken. Håper det går fort med legaliseringen,og at søknaden blir sendt Colombia med ekspressfart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere drar innpå... Vi hadde fått tilbake papirene som var til oversettelse når vi kom hjem fra ferie i helgen. Skal ut å levere venneanbefalingene til de respektive, for underskrift etc. i kveld. Håper å få returnert alt til AF i slutten av uken. Håper det går fort med legaliseringen,og at søknaden blir sendt Colombia med ekspressfart!

Den ene venneanbefalingen vår er skrevet av noen som er på ferie i Florida akkurat nå (hvordan kunne de finne på å være borte nåe da?) Men de kommer igjen på søndag altså, så jeg skal være snill og tålmodig... :o) Det ble vel ICBF på dere også eller? Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene venneanbefalingen vår er skrevet av noen som er på ferie i Florida akkurat nå (hvordan kunne de finne på å være borte nåe da?) Men de kommer igjen på søndag altså, så jeg skal være snill og tålmodig... :o) Det ble vel ICBF på dere også eller? Ha en fin dag!

Det ble ICBF på oss også ja... Vi hadde i utgangspunktet tenkt oss Los Pisingos, men spesielt jeg har ikke tålmodighet til å vente i det uvisse. Håper likevel vi har muligheter for en som ikke er stå stor!!! Det hadde vært hyggelig med litt babykos, men... Uansett blir det vel bra. Håper det går fort utover høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at dere har kommet så langt.

Vi skal adoptere fra Etiopia, AF. Vi har sendt alle papirer og bilder til AF, så da er det bare å vente på at det blir sendt til Etiopia.

Lykke til !!!!!

Klem fra en

Da har dere gjort det dere har kunnet for en periode igjen, så det er bare å vente altså! :o) Ja, ja... dette med venting kan vi jo!

Jeg har forresten ei venninne som er godkjent for adopsjon av nr. 2 fra Etiopia (BUFA-godkjent på samme tid som oss, ca. 1. juli) Kanskje dere treffes i løpet av prosessen da! De bor i Agder.

Vi doles! Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Vi har og nettopp fått igjen oversettelsen. Venneanbefalingene ble delt ut i går, og de skal få venneanbefalingen notarius bekreftet i dag og i morgen. De var alle veldige positive til dette, samt å få gjort dette raskt.

I kveld tar jeg siste del av biledpresentasjonen.

Så jeg regner med at jeg får sendt alt tilbake til AF i slutten av uken. Jippi.

Jeg håper at det ikke tar for lang tid hos Fylkesmannen i Oslo (var det rett, mon tro) for legalisering. Vi skal og adoptere fra Colombia og ICBF. Og jeg kjenner jeg gleder meg mer og mer.....

Lykke til videre alle sammen, håper dette går fort fort.

Fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

valmue1365380326

Hei

Vi har og nettopp fått igjen oversettelsen. Venneanbefalingene ble delt ut i går, og de skal få venneanbefalingen notarius bekreftet i dag og i morgen. De var alle veldige positive til dette, samt å få gjort dette raskt.

I kveld tar jeg siste del av biledpresentasjonen.

Så jeg regner med at jeg får sendt alt tilbake til AF i slutten av uken. Jippi.

Jeg håper at det ikke tar for lang tid hos Fylkesmannen i Oslo (var det rett, mon tro) for legalisering. Vi skal og adoptere fra Colombia og ICBF. Og jeg kjenner jeg gleder meg mer og mer.....

Lykke til videre alle sammen, håper dette går fort fort.

Fra

Hei!

Så godt det må være å ha kommet så langt i prosessen!!! Vi venter på godkjennelse i BUFA (har ventet i 9 uker i dag)... Lurer og lurer på hvor lang tid hvert "skritt" tar da vet du - for å drømme seg bort litt - og håpe. Forhåpentlig er vi der dere er nå, før juletider :o) Hvor lang tid tar oversettelsen til spansk? Lykke til med siste innsamlingsinnsats!!!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så godt det må være å ha kommet så langt i prosessen!!! Vi venter på godkjennelse i BUFA (har ventet i 9 uker i dag)... Lurer og lurer på hvor lang tid hvert "skritt" tar da vet du - for å drømme seg bort litt - og håpe. Forhåpentlig er vi der dere er nå, før juletider :o) Hvor lang tid tar oversettelsen til spansk? Lykke til med siste innsamlingsinnsats!!!

Hilsen

Hei

Jeg sendte papirene til AF den 22 juni, og fikk svar fra AF den 5 juli at dokumentene til oversettelse var mottatt og ok. Og den 31 juli fikk vi venneanbefalingene, tekst til bildene og siden vi selv skrev, alt fikk vi på spansk.

Dette var midt i ferietiden hos AF derfor tok det godt over 4 uker.

Fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vi har og nettopp fått igjen oversettelsen. Venneanbefalingene ble delt ut i går, og de skal få venneanbefalingen notarius bekreftet i dag og i morgen. De var alle veldige positive til dette, samt å få gjort dette raskt.

I kveld tar jeg siste del av biledpresentasjonen.

Så jeg regner med at jeg får sendt alt tilbake til AF i slutten av uken. Jippi.

Jeg håper at det ikke tar for lang tid hos Fylkesmannen i Oslo (var det rett, mon tro) for legalisering. Vi skal og adoptere fra Colombia og ICBF. Og jeg kjenner jeg gleder meg mer og mer.....

Lykke til videre alle sammen, håper dette går fort fort.

Fra

Hei nitus! Så hyggelig at vi er flere som ligger helt likt da! Vi blir vel foreldre en gang utpå nyåret da *håpe, håpe* :o) Vi får holde kontakten framover!! So long!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...