Gå til innhold

"Helgebluesen" har satt inn


isb

Anbefalte innlegg

Ja så har helgebluesen satt inn igjen.... håper hele uka at vi skal få høre noe før helga......nå er det helg igjen - og fortsatt intet nytt. Leser innlegget om borgerkrig i Colombia....og klarer nesten å overbevise meg selv om at hentereisen blir det aldri noe av....

.....får vente på mandag og ny optimisme før jeg gjør meg flere tanker på det feltet.

Vet at det finnes flere i samme situasjon....hva gjør dere for å klare denne vanskelige ventetiden?

Hilsen ei som nå tar helg...igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg/ vi føler det akkurat likt som dere, venter på tildeling og leser om urolighetene i Colombia. Ringte derfor AF i dag og snakket med Irene Hertberg. Hun hadde vært i kontakt med AF i Colombia i går som kunne berolige med at tildelinger/ hentereiser osv. går som vanlig og blir ikke påvirket, så langt, av situasjonen i landet. Syns det var litt beroligende. Det har vært mange slike urolige perioder i det siste, og spes. i forbindelse med endringer i regj./ fredssamtaler osv.

Vel, la oss inderlig håpe at det kan bli fredeligere, særlig for alle de flotte menneskene som bor i dette fantastiske landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei isb.

Ja du er nok ikke alene om å vente hele uken på brev fra Af. Jeg er heldigvis ferdig med ferien min, og har no vært en uke på jobb. Det er deilig å kunne kople av med arbeid ettter 5 lange uker hjemme. Ferien ble mye verre enn jeg hadde regnet med, hade liksom ikke noe fast å bryne hjerna med. Brukte derfor nesten all tid ute i hagen. Har aldri før vært så ivrig ute i hagen som de siste ukene, og resultatet blir strålendes :-)

I helga har jeg tekt å tilbringe på altanen, og en tur eller to på fjellet. Ha ei god helg.

hilsen ei like ventende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg/ vi føler det akkurat likt som dere, venter på tildeling og leser om urolighetene i Colombia. Ringte derfor AF i dag og snakket med Irene Hertberg. Hun hadde vært i kontakt med AF i Colombia i går som kunne berolige med at tildelinger/ hentereiser osv. går som vanlig og blir ikke påvirket, så langt, av situasjonen i landet. Syns det var litt beroligende. Det har vært mange slike urolige perioder i det siste, og spes. i forbindelse med endringer i regj./ fredssamtaler osv.

Vel, la oss inderlig håpe at det kan bli fredeligere, særlig for alle de flotte menneskene som bor i dette fantastiske landet.

Det var jo litt beroligende....men bare litt. Håper dere snart får tildeling og at vi ikke blir langt etter. Takk for oppmuntring - og god helg fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei isb.

Ja du er nok ikke alene om å vente hele uken på brev fra Af. Jeg er heldigvis ferdig med ferien min, og har no vært en uke på jobb. Det er deilig å kunne kople av med arbeid ettter 5 lange uker hjemme. Ferien ble mye verre enn jeg hadde regnet med, hade liksom ikke noe fast å bryne hjerna med. Brukte derfor nesten all tid ute i hagen. Har aldri før vært så ivrig ute i hagen som de siste ukene, og resultatet blir strålendes :-)

I helga har jeg tekt å tilbringe på altanen, og en tur eller to på fjellet. Ha ei god helg.

hilsen ei like ventende

Koselig å høre fra deg igjen...håper vi snart kan skrive store nyheter til hverandre.....og ikke bare ventebekymringer. Du får nyte den fine hagen din...til neste år får du nok ikke like god til til den.

Fortsatt lykke til med ventingen, det er godt å være flere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...