Gå til innhold

fyllekjøring..=(


Gjest *litt redd*

Anbefalte innlegg

Gjest *litt redd*

Hei!

Her jeg bor er så mye vilt nå... praktisk talt så har hele sommeren tatt heilt av.

Her ei helg var det 18 stk som fyllkjørte.. nå i helga var det også ein del.. ein av dei kjørde i grisfylla, og havna i epletret til eit hus langs vegen, han hadde kjørt inn på plenen å rett i eit tre som sto ein halv meter fra huset..

(alt gikk bra meg han, men bilen er jo bare spiker nå)

2 andre venner av meg har jo kjørd land å strand i fylla, di blir aldri stoppa.. de har så flax at det er fælt..!

Ingen annmelder det for alle gjør det selv.. (ja, har gjort det eg også, er ikke stolt av det, men jeg tenker så kort)

veit vi bare skal anmelde det,og forhindre ulykker. mn...

Er så redd for at det sjer ei ulykke snart, en stor en.. jeg veit det kommer, vist det fortsetter sånn.. kjører i 100&hælvette i kanonfylla det har fgått bra til nå,bare småskader... men snart sjer det noe.. tror det er det som må til for at vi skal sjønne alvoret!!;o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fjortismamma

Skjønner godt at du er redd! Les det siste avsnittet ditt et par ganger; det sier alt. Noe må jo gjøres når det får lov til å bli ok. i miljøet å kjøre i fylla. Går det an å si i fra, snakke om det dere som er ungdommer? Tør du å si hva du mener, hvor redd du er for at noe skal skje. Anonyme tips til de rette myndigheter er vel kanskje ikke heller av veien - det høres jo ut som at det trengs mer kontroll....

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Sånne hjernedøde mennesker fortjener å kjøre seg i hjæl, eller bli lamme! Greit nok at deutsetter seg sjøl for livsfare, det velger de selv. men å utsette uskyldige menneskers liv for fare på den måten er uakseptablet! Jeg hadde anmeldt det enten det var venner eller ei. Du burde ha dårlig samvittighet siden du vet om dette uten å gjøre noe med det! Snart blir en uskyldig drept.. Da må sjåfør leve med dårlig samvittihet for resten av livet, og du også for du kunne ha forhindret det! Idioti! Jeg blir så forbanna på sånne folk... skulle aldri ha fått lappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucius Malfoy

Hater sånnt svinepakk som dere ! ! !

Den dagen en av dere kjører dere i hjel, skal jeg le rått ! !

MEN, sansynligheten for at den som er full overlever er stor, mens det er ett helt uskyldig menneske som blir drept eller hardt skadet ! ! !

SKJERP DERE FOR FAEN ! ! !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...