Gå til innhold

Ivrig samler ;)


Lindsay

Anbefalte innlegg

Følte bare at jeg måtte lufte min lille galskap litt her nå *ler*

Ja ja.. her sitter vi da - og venter på godkjenning fra BUFA ... og allerede har vi et relativt komplett barnerom ;)

Jeg har alltid vært en ivrig samler... og startet å samle på klær til den babyen jeg alltid har ønsket meg for ganske lenge siden ...

Vi har pusset opp en gammeldags uttrekksseng en sånn som har sprinkler helt øverst bare... og en komode vi har arvet...

Nå er det åtte år siden jeg første gang prøvde å bli gravid...

Det er snart fire år siden mannen min og jeg traff hverandre og vi prøvde å bli gravide ... ;) så den komoden er relativt full ja...

Svigermor har sydd herlige gardiner ... av stoff vi plukket ut ! Og jeg vet at hun strikker *mye i grønt og gult og sikkert i str. 2 år for å være sikker * ...

Dette har vært min lille 'terapi' når ventetiden har blitt lang... Titte på klærene ... male møblene ... gjøre det hele litt mer virkelig at barnet vårt faktisk kommer hjem til slutt ...

Kall meg gjerne Crazy ! :o)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest barbeint

Godt lese stoff for meg dette her, da jeg skjønner jeg ikke er alene om og allerede ha begynt. Barnerommet hos oss er bare litt kamuflert. Gardinene er snart ferdige, sofaen skal trekkes om(trenger litt prosjekter) og bytter man ut skrivebordet med barneseng blir det helt perfekt og godt planlagt barnerom.

Ellers har jeg ikke begynt og kjøpe noe enda, men vet hva jeg skal arve og hva jeg må annskaffe selv.

Gleder meg til godkjenning.

Vennlig hilsen en som lider av postkassenevrose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt lese stoff for meg dette her, da jeg skjønner jeg ikke er alene om og allerede ha begynt. Barnerommet hos oss er bare litt kamuflert. Gardinene er snart ferdige, sofaen skal trekkes om(trenger litt prosjekter) og bytter man ut skrivebordet med barneseng blir det helt perfekt og godt planlagt barnerom.

Ellers har jeg ikke begynt og kjøpe noe enda, men vet hva jeg skal arve og hva jeg må annskaffe selv.

Gleder meg til godkjenning.

Vennlig hilsen en som lider av postkassenevrose

Postkassenevrosen har nok kommet hit oxo ja ! ;)

Hun som leverer posten her tror nok jeg er passe sprø... kommer og møter henne langt oppi veien vettu .. med pysjbukse,t-shirt og sovehår !

Klem igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vordende mamma

Hei, føler meg akkurat lik. Kom hjem fra ferie i dag, og gjett hva som lå i postkassen? Godkjenningen fra BUFA. Rart egentlig! På hjemveien snakket jeg og min mann om hva vi skal gjøre i ventetiden, og fant ut at når godkjenningen kom, skulle vi begynne med barnerommet, og det skal vi nå. Vi skal adoptere fra Ungarn. Vet ikke riktig hva jeg skal kjøpe enda, da det kan være et spedbarn eller en 4 åring??? Noen ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...