ColPappa Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Hei! Endelig tilbake etter 7 uker på ferie nesten uten internett. Det betyr også at jeg ikke har kunnet følge opp Nicklisten. Derfor spør jeg her. Er det greit? Funker alt? Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamta Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Hei! Ser ut til å funke fint, den. Oppdateringer på selve nicklisten er kommet med, og Chatten har også vært i bruk, tross ferie... Så det ser ut som du har gjort en god jobb med å gjøre deg selv "overflødig" mht. vedlikehold... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ColPappa Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 Hei! Ser ut til å funke fint, den. Oppdateringer på selve nicklisten er kommet med, og Chatten har også vært i bruk, tross ferie... Så det ser ut som du har gjort en god jobb med å gjøre deg selv "overflødig" mht. vedlikehold... :-) Ingenting er bedre enn det :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wook Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Hei ColPappa Nicklisten virker fint, jeg har til og med greid å legge inn min presentasjon. Men jeg har et lite spørsmål. På den gamle listen var det et flagg for hvert land samt nasjonalhymnen for det landet, finnes det fortsatt? Det var så koselig å spille av musikken før man åpnet presentasjonen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ColPappa Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 Hei ColPappa Nicklisten virker fint, jeg har til og med greid å legge inn min presentasjon. Men jeg har et lite spørsmål. På den gamle listen var det et flagg for hvert land samt nasjonalhymnen for det landet, finnes det fortsatt? Det var så koselig å spille av musikken før man åpnet presentasjonen. Hei! Jeg får ikke lagt det sammen med presentasjonene i den nye Nicklisten, men jeg tenkte jeg skulle lage egne sider med flagg og nasjonalsang hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.