Gå til innhold

Nicklisten

ColPappa

Anbefalte innlegg

Hei!

Endelig tilbake etter 7 uker på ferie nesten uten internett. Det betyr også at jeg ikke har kunnet følge opp Nicklisten. Derfor spør jeg her. Er det greit? Funker alt?

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ser ut til å funke fint, den. Oppdateringer på selve nicklisten er kommet med, og Chatten har også vært i bruk, tross ferie... Så det ser ut som du har gjort en god jobb med å gjøre deg selv "overflødig" mht. vedlikehold...

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ser ut til å funke fint, den. Oppdateringer på selve nicklisten er kommet med, og Chatten har også vært i bruk, tross ferie... Så det ser ut som du har gjort en god jobb med å gjøre deg selv "overflødig" mht. vedlikehold...

:-)

Ingenting er bedre enn det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ColPappa

Nicklisten virker fint, jeg har til og med greid å legge inn min presentasjon. Men jeg har et lite spørsmål. På den gamle listen var det et flagg for hvert land samt nasjonalhymnen for det landet, finnes det fortsatt? Det var så koselig å spille av musikken før man åpnet presentasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ColPappa

Nicklisten virker fint, jeg har til og med greid å legge inn min presentasjon. Men jeg har et lite spørsmål. På den gamle listen var det et flagg for hvert land samt nasjonalhymnen for det landet, finnes det fortsatt? Det var så koselig å spille av musikken før man åpnet presentasjonen.

Hei!

Jeg får ikke lagt det sammen med presentasjonene i den nye Nicklisten, men jeg tenkte jeg skulle lage egne sider med flagg og nasjonalsang

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...