Gå til innhold

Unntakstilstand i Colombia


Gjest littbekymretnå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dona1365380362

Hei, var også litt bekymret for dette...mailet derfor AF som kunne fortelle at urolighetene

vanligvis ikke påvirket adopsjonsarbeidet. Vi får krysse fingrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, var også litt bekymret for dette...mailet derfor AF som kunne fortelle at urolighetene

vanligvis ikke påvirket adopsjonsarbeidet. Vi får krysse fingrene...

Dette har jeg også gått og lurt på. Bra å høre at det ikke vanligvis virker inn... Krysser alt som kan krysses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, var også litt bekymret for dette...mailet derfor AF som kunne fortelle at urolighetene

vanligvis ikke påvirket adopsjonsarbeidet. Vi får krysse fingrene...

Jeg var i kontakt med AF v/ Irene Hertzberg sist fredag, og hun kunne da berolige med at slike uroligheter har det ofte vært uten at det har påvirket tildelinger/ hentereise. Men de siste dagers meldinger på nyhetene om unntakstilstand med portforbud osv. synest jeg ikke hørest noe særlig ut... Jeg er ganske bekymret. Også for de som nå er på hentereise. Noen som vet hvordan det går med dem??

La oss uansett håpe at det ikke blir så lang eventuell forsinkelse på tildelinger osv. Jeg er jo optimist og tror det skjer før eller siden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i kontakt med AF v/ Irene Hertzberg sist fredag, og hun kunne da berolige med at slike uroligheter har det ofte vært uten at det har påvirket tildelinger/ hentereise. Men de siste dagers meldinger på nyhetene om unntakstilstand med portforbud osv. synest jeg ikke hørest noe særlig ut... Jeg er ganske bekymret. Også for de som nå er på hentereise. Noen som vet hvordan det går med dem??

La oss uansett håpe at det ikke blir så lang eventuell forsinkelse på tildelinger osv. Jeg er jo optimist og tror det skjer før eller siden!!

Håper dere snart hører noe...må være ufattelig spennende å vente på den store telefonen!!! Kan ikke være lenge til nå.....

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...