Gjest snø Skrevet 14. august 2002 Skrevet 14. august 2002 http://www.adopsjonsforum.org/ Jeg ble i alle fall beroliget :-) Beste hilsen fra 0 Siter
Gjest snø Skrevet 14. august 2002 Skrevet 14. august 2002 Jeg ser at linken bare fører til hovesiden til AF. Det som står om Colombia finner man ved å gå inn på "nyheter", der ligger det en link til brev fra AF sin kontaktperson i Colombia. Beste hilsen fra 0 Siter
Gjest Sommerstorm Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Jeg ser at linken bare fører til hovesiden til AF. Det som står om Colombia finner man ved å gå inn på "nyheter", der ligger det en link til brev fra AF sin kontaktperson i Colombia. Beste hilsen fra Denne hadde jeg ikke sett - tusen takk for tipset; her var det jo mange svar på det vi går å grubler på vi som venter fra Colombia... Blir stadig mer imponert over hvor profesjonelle AF er! 0 Siter
Gjest Tobarnmamsen Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Denne hadde jeg ikke sett - tusen takk for tipset; her var det jo mange svar på det vi går å grubler på vi som venter fra Colombia... Blir stadig mer imponert over hvor profesjonelle AF er! Helt enig med deg, Sommerstorm. AF har blitt skikkelig flinke med å komme med info, og da for Colombia for vår del. Ikke minst at vi hver måned får oversikt over hvor/hvilke distrikter barna har kommet fra. Spennende lesing! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.