Gå til innhold

AF har lagt ut informasjon om situasjonen i Colombia


Gjest snø

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ser at linken bare fører til hovesiden til AF. Det som står om Colombia finner man ved å gå inn på "nyheter", der ligger det en link til brev fra AF sin kontaktperson i Colombia.

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommerstorm

Jeg ser at linken bare fører til hovesiden til AF. Det som står om Colombia finner man ved å gå inn på "nyheter", der ligger det en link til brev fra AF sin kontaktperson i Colombia.

Beste hilsen fra

Denne hadde jeg ikke sett - tusen takk for tipset; her var det jo mange svar på det vi går å grubler på vi som venter fra Colombia...

Blir stadig mer imponert over hvor profesjonelle AF er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tobarnmamsen

Denne hadde jeg ikke sett - tusen takk for tipset; her var det jo mange svar på det vi går å grubler på vi som venter fra Colombia...

Blir stadig mer imponert over hvor profesjonelle AF er!

Helt enig med deg, Sommerstorm. AF har blitt skikkelig flinke med å komme med info, og da for Colombia for vår del. Ikke minst at vi hver måned får oversikt over hvor/hvilke distrikter barna har kommet fra. Spennende lesing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...