Gå til innhold

Nå vil jeg bli kjukkere!


Gjest matvrak

Anbefalte innlegg

Gjest matvrak

jeg er 15 år,170 høy og vekten varierer rundt 50-52.

Jeg har ikke spiseforstyrrelse,men noen gutter tror det og det irriterer! Jeg har alltid vert tynn av meg og jeg synes det er kjedelig å sitte å trykke i seg mat.Jeg spiser til jeg er halvmett og så gidder jeg ikke mer!!! Jeg vet selv at jeg er for tynn og prøver å legge på meg.Ikke så lett når matlysten ikke er der.

Har noen tips om mat med fiber og fett slik at jeg legger på meg.Mener da sef god,sunn mat.

Målet er å nå 55 kilo ut ungdomskolen.

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har sikkert høy forbrenning også. Noe som ikke hjelper på.

Det finnes kosttilskudd i pulverform og flytende (juicepakker) som selges på apoteket som tas _i tillegg_ til måltid.

De inneholder masse vitaminer, fett, etc.etc.

Kanskje det kan hjelpe deg på veg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Det som plager deg mest nå er at du er så ung. Jeg var 42 kg da jeg var 14 år, og ca 60 kg da jeg var 16-17 år. Gjorde ikke noe for det, utviklingen gjorde jobben.

Kroppen er rett og slett ikke ferdig utviklet når du er 15 år, og uansett hvor mye man trener og spiser/ ikke spiser, peeler og barberer, så må naturen få litt tid på seg.

Håper du ellers er fornøyd med deg selv, og har hatt en fin sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit du ikke egentlig det sjøl??

Og hvis du ser litt nærmere på det... Trur du fremdeles fast bestemt at "tjukk" skrives med kj?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Det som plager deg mest nå er at du er så ung. Jeg var 42 kg da jeg var 14 år, og ca 60 kg da jeg var 16-17 år. Gjorde ikke noe for det, utviklingen gjorde jobben.

Kroppen er rett og slett ikke ferdig utviklet når du er 15 år, og uansett hvor mye man trener og spiser/ ikke spiser, peeler og barberer, så må naturen få litt tid på seg.

Håper du ellers er fornøyd med deg selv, og har hatt en fin sommer!

Akkurat det jeg skulle svare. Var altfor tynn da jeg var yngre. Men plutselig ble jeg akkurat passe. ( men nå ønsker jeg meg den gamle, flate magen - aldri helt fornøyd uannsett vet du ).

Så, matvrak, ikke stress. Ta tiden til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre her. Ikke stress med det, du er ung, og vli nok legge på deg noen kilo i løpet av de neste årene. Jeg er enig med deg i at 55 er en mer riktig vekt for deg, men 52 er ikke så helt "beinrangel" det heller, så du får nok bare prøve å være fornøyd slik du er. Jo mer du tenker på at du vil legge på deg, jo mindre mat har du antagelig lyst på. Prøver man å ikke spise derimot, da er det utrolig hva man har lyst på :-)

Men skal jeg først anbefale noe, så er cheez doodles en sikker vinner for vektøkning. I tillegg til vanlig vaniljeis/fløteis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...