Gjest Heg Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Hei. På mandag fikk vi beskjed om at vi var nr. 14 på listen. Er det noen som vet når vi da kan regne med tildeling? Håper alle har hatt en fin sommer :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 hei, jeg ringte VB forige mandag, fikk da til svar at det var 8 stk foran oss, og at vi kunne regne med tildeling i slutten av denne måneden.Da kan vel ikke dere være så langt unna tildeling dere heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 hei, jeg ringte VB forige mandag, fikk da til svar at det var 8 stk foran oss, og at vi kunne regne med tildeling i slutten av denne måneden.Da kan vel ikke dere være så langt unna tildeling dere heller. Når ble dere godkjent SUAK? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kimchi Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Kjenner noen som fikk tildelt en liten baby fra Korea i dag. De spurte naturlig nok ikke om det var flere som fikk, men ofte er det vel ca 10 i måneden tror jeg. Hold ut, det blir din tur!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heg Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Når ble dere godkjent SUAK? Hei. Vi ble godkjent i BUFA 30. januar 2002. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.