Gå til innhold

1 år i dag...


kina-nina

Anbefalte innlegg

...siden papirene våre ble sendt til Kina,- og den "omvendte adventskalenderen" min begynner å fylles...

Etter tips fra Noraførr har jeg nemlig kjøpt en ting til barnet for hver måned som er tilbakelagt.

Håper at jeg ikke trenger å kjøpe mer enn to ting til før vi får den etterlengtede telefonen fra VB!!!

...og så har jeg en fin, liten rød kjole som jeg har såååå lyst til at noen skal ha på i jula...

PS: Får vi tildelt en gutt, så har jeg en kjole til salgs! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

..å gratulere med dagen, jeg! :)

Aldri hadde vel vi trodd at vi skulle bli verdensmestere i venting den dagen vi sendte konvolutten med dokumentene ifra oss - mens kriblingen i magen økte litegrann...

Du får herved et lass gratulasjoner for hver dag fram til tildeling - én dag unnagjort betyr en dag nærmere! :-)))

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...