Gå til innhold

KUL I BRYSTET!


Gjest Gubben Noah

Anbefalte innlegg

Gjest Gubben Noah

Jeg er nettopp sluttet med amminga (2 uker siden) og nå har jeg oppdaget to kuler i ene brystet. Nedtrappingen gikk gradvis og på slutten hadde jeg nesten ikke melk igjen i det ene brystet. Men i det andre har jeg litt melk igjen og det er i dette brystet jeg nå har oppdaget kuler. Hva kan dette være? Ansamling av melk i melkekjertlene?? Kreft? Noen med lignende erfaringer som kan dele dette med meg før jeg går til drastiske steg og bestiller legetime?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tilstopede melkeganger

Det er nok ganske sikkert en eller flere tilstoppede melkeganger som lager kulene, ganske vanlig når man slutter å amme. Du kan søke litt på ammeforum og finne svar fra fagpersonene og andre her, med tips om hva du kan gjøre. Hvs ikke kan du ringe ammehjelpen eller snakkemed legen. Du kan ta en paracet før du begynner med massering av brystene, det kan være vondt hvis det er betent..

Løser det seg ikke, bør du gå til legen, både for å få hjelp og for å utelukke alvorligere ting. men det er nesten sikkert melk som har "kapslet seg inn".

Bruk søkefunksjonen oppe til høyre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...