Gjest klagen Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 peanottkubbe for min del 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Never stop og Lion King! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest batteri Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Never stop og Lion King! stratos og kindersjokolade. og den de solgte før, soho...synd de slutta med den:(VRÆL 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uglemor Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Det er vanskelig å velge - det er mye som er godt! Fruktnøtt, chrispo eller M-sjokolade. Tror jeg. Men Troika, Lion og kindersjokolade er også godt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleena1365380364 Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 stratos og kindersjokolade. og den de solgte før, soho...synd de slutta med den:(VRÆL helt enig!!!soho var helt wunderbar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molli Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Det tror jeg må bli "m" eller "Max". Det rare er at sistnevnte aldri er å få i en vanlig butikk. Det er bare på bensinstasjoner og i videosjapper de selger den. Merkelig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaikenK Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Snickers. Høydepunktet i min arbeidsdag er ikke den felles lunsjpausen men min egen lille private snickerspause :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 SportLunch eller Max. Enig med dem under her -SOHO var god! Vil ha den tilbake!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 stratos og kindersjokolade. og den de solgte før, soho...synd de slutta med den:(VRÆL De sluttet med Soho'en fordi du ikke kjøpte mange nok skjønner'u:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bassisten Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Må vel bli Snickers sjølv om eg har spist meg litt lei akkurat no. Det er i alle fall den eg alltid kjem tilbake til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Må vel bli Snickers sjølv om eg har spist meg litt lei akkurat no. Det er i alle fall den eg alltid kjem tilbake til. Snickers har jeg ikke spist siden jeg var 12-13 år, det kom krypende en mark ut av den! Sorry, men jeg kunne ikke dy meg! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Nestlé sin Nuts! Egentlig ikke.. Det er den lille, blå sjokoladen... den som heter Milk**** ettellerannet. Med en ku på? Nammenamm! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hello Kitty Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Nestlé sin Nuts! Egentlig ikke.. Det er den lille, blå sjokoladen... den som heter Milk**** ettellerannet. Med en ku på? Nammenamm! Hvertfall ikke brun sjokolade.... For min del skal sjokoladen aller helst være hvit, til nød går det med sort (mmm) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionn Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Japp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bare Lurte Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Hvertfall ikke brun sjokolade.... For min del skal sjokoladen aller helst være hvit, til nød går det med sort (mmm) Er du i Italia nå eller ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hello Kitty Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Er du i Italia nå eller ? drar 5. september... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.