Tanya1365380060 Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Har hørt den et par ganger på radio, men vet ikke hvem som synger eller hva sangen heter, så trenger litt hjelp:) Det er en jente som synger, hun har en stemme som er veldig lik Britney Spears sin faktisk i begynnelsen av sangen. I refrenget synger hun ganske høyt "I cant let go osv.." Det er dessverre det eneste jeg husker, vet det er lite å gå på, men er det noen som vet hvilken sang dette er tross min svake forklaring? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veit du ikke av bedre musikk ;) Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Maria A..(et eller annet) - med Can Let Go 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanya1365380060 Skrevet 18. august 2002 Forfatter Del Skrevet 18. august 2002 Maria A..(et eller annet) - med Can Let Go Takk for svar:) Joda, vet om bedre musikk-akkurat den sangen er ikke helt innenfor det jeg hører på, men skal lage en disc til en ,som du sier,ikke vet av bedre musikk, så det var derfor jeg lurte:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.