rufsetufsa Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Siden jeg ikke har møtt deg så tror jeg vi bør gå for de rene Du kan forresten sjekke boksen din Hehe...de skitne blir med andre ord mer aktuelle etterhvert? *gliser* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Hehe...de skitne blir med andre ord mer aktuelle etterhvert? *gliser* Jeg må selvsagt se deg ann først 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Jeg må selvsagt se deg ann først Hva er det du må se? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Hva er det du må se? Trusene må jo sees ann.. Er trossalt begrenset hva jeg vil henge opp på veggen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanya1365380060 Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Jeg var imponert over hvor lenge du holdt ut. Faktisk. *smiler* Tigertrollet er i mobbehumør i dag igjen, ser jeg, så pass deg. Meg skal du ikke være redd for, for jeg må se litt på TV snart... Kommer tilbake, hvis du er heldig. *gliser* Ja den utholdenheten skulle vel endel gutter likt å hatt tenker jeg..hehe.. Forresten så kan du godt bli foran TVen du, så får jeg litt fred..;9 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Trusene må jo sees ann.. Er trossalt begrenset hva jeg vil henge opp på veggen Henger du opp alt du samler på? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Henger du opp alt du samler på? ;-) Hvis jeg hadde samlet på noe så hadde jeg sikkert gjort det, men jeg samler egentlig ikke på noe.. Hmm... eller kanskje på dvd-filmer + at jeg har noen fotografier slengendes rundt forbi her 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Ja den utholdenheten skulle vel endel gutter likt å hatt tenker jeg..hehe.. Forresten så kan du godt bli foran TVen du, så får jeg litt fred..;9 Er ferdig med TV'n for i dag. Nå kan du trøste deg med at jeg snart legger meg. *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Hvis jeg hadde samlet på noe så hadde jeg sikkert gjort det, men jeg samler egentlig ikke på noe.. Hmm... eller kanskje på dvd-filmer + at jeg har noen fotografier slengendes rundt forbi her Jeg samler på sommerfugler og andres undertøy. Har samlingen over sofaen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Jeg samler på sommerfugler og andres undertøy. Har samlingen over sofaen. Jeg skal sende deg en bokser, jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Jeg skal sende deg en bokser, jeg! Skal henge den sammen med de andre. Jeg tar den gjerne ren, for det begynner å lukte litt rart i stua mi... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanya1365380060 Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Er ferdig med TV'n for i dag. Nå kan du trøste deg med at jeg snart legger meg. *s* Ja da blir kvitt deg for en god stund..deilig..neida tufsesnufs, jeg regner meg selv som ytterst heldig over å få motta dine kjappe kommentarer-til enhver tid! Overbevisende nok? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Ja da blir kvitt deg for en god stund..deilig..neida tufsesnufs, jeg regner meg selv som ytterst heldig over å få motta dine kjappe kommentarer-til enhver tid! Overbevisende nok? Litt mer smisk nå, så kan du få låne en slave av meg. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Skal henge den sammen med de andre. Jeg tar den gjerne ren, for det begynner å lukte litt rart i stua mi... Huff, dette sklir ut til nesten å bli grisete! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Huff, dette sklir ut til nesten å bli grisete! Ja, litt på kanten av hva du tåler kanskje, vi stopper der. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Ja, litt på kanten av hva du tåler kanskje, vi stopper der. :-) Jeg tåler ikke så mye som jeg later som, vet du! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Jeg tåler ikke så mye som jeg later som, vet du! Nei, du er en sensitiv ung mann. Det skinner igjennom, men jeg prøver jo å hjelpe deg å holde den tøffe imagen din, vet du. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanya1365380060 Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Litt mer smisk nå, så kan du få låne en slave av meg. ;-) Så koselig som det enn høres ut,i og med at du sikkert mener det godt, så tror jeg at jeg gir meg der i frykt over å få en av dine slaver på døra..for de kan da ikke være helt gode med tanke på hvilken "husmor" de har... ;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aina E Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Men det er ikke dermed sakt at man ikke kan lage seg sin egen! Man tager en passende sprayflaske, skrur av korken og heller i en pen blanding av eddik, sitron, pepper og hjortetakksalt. Bruser den godt opp med kullsyre, og voila! Virker bra på katter i affall... Hørtes eksplosivt ut... Jeg prøvde varianten masse pepper pluss vann og den flaska har est ut til det dobbelte. Nå tør jeg ikke ta opp korken i frykt for hva som vil skje med øynene mine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Så koselig som det enn høres ut,i og med at du sikkert mener det godt, så tror jeg at jeg gir meg der i frykt over å få en av dine slaver på døra..for de kan da ikke være helt gode med tanke på hvilken "husmor" de har... ;) Er du frekk, eller? Våre slaver er av ypperste kvalitet. Vi har riktignok ikke sjekket referanser og attester, men de er fullt villige til å underkaste seg enhver kvinne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.