bucaramanga Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Hei alle sammen! Jeg synnes vi som bruker denne prate siden skal gå sammen og sende noen varme tanker (hilsner) til de to familiene i england som har mistet sine barn. email adresse er. [email protected] Adressen fikk jeg hos den engelske ambasaden, de som jobber på dette stedet sørger for at familiene får hilsene videre. hilsen Bucaramanga 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vordende mamma Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Helt enig, det er nok ingen ord som kan beskrive smerten til de pårørende, og har selv enormt vondt av det, og kjenner tårene kommer bare ved tanken! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Dette var en god tanke. Jeg prøvde å sende en kondolanse-melding, men har en mistanke om at det er en skrivefeil i adressen du oppgav. Jeg fikk iallfall returmelding med denne beskjeden:The recipient name is not recognized. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bucaramanga Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 Helt enig, det er nok ingen ord som kan beskrive smerten til de pårørende, og har selv enormt vondt av det, og kjenner tårene kommer bare ved tanken! Hei, alle sammen!!! Det ser ut som jeg har glippet noe sted i e-mailadressen, jeg skal ringe ambasaden imorgen og dobbel skjekke mine notater, så vi får riktig adresse som videresender våres tanker til de familiene i England. Beklager at jeg rotet det til!! Hilsen Bucaramanga 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest soham Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Dette var en god tanke. Jeg prøvde å sende en kondolanse-melding, men har en mistanke om at det er en skrivefeil i adressen du oppgav. Jeg fikk iallfall returmelding med denne beskjeden:The recipient name is not recognized. Hei! jeg var i kontakt med den Engelske ambasaden og fikk oppgitt at det var riktig adresse. Så det må være noe feil med serveren. Sendte en melding til den adressen for en times tid og har ikke fått beskjed om at den ikke er motat. Kanskje den er i orden nå?? Hilsen Bucaramanga 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.