Gå til innhold

varme tanker

bucaramanga

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg synnes vi som bruker denne prate siden skal gå sammen og sende noen varme tanker (hilsner) til de to familiene i england som har mistet sine barn. email adresse er. [email protected] Adressen fikk jeg hos den engelske ambasaden, de som jobber på dette stedet sørger for at familiene får hilsene videre.

hilsen Bucaramanga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vordende mamma

Helt enig, det er nok ingen ord som kan beskrive smerten til de pårørende, og har selv enormt vondt av det, og kjenner tårene kommer bare ved tanken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Dette var en god tanke. Jeg prøvde å sende en kondolanse-melding,

men har en mistanke om at det er en skrivefeil i adressen du oppgav. Jeg fikk iallfall returmelding med denne beskjeden:The recipient name is not recognized.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, det er nok ingen ord som kan beskrive smerten til de pårørende, og har selv enormt vondt av det, og kjenner tårene kommer bare ved tanken!

Hei, alle sammen!!!

Det ser ut som jeg har glippet noe sted i e-mailadressen, jeg skal ringe ambasaden imorgen og dobbel skjekke mine notater, så vi får riktig adresse som videresender våres tanker til de familiene i England.

Beklager at jeg rotet det til!!

Hilsen Bucaramanga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en god tanke. Jeg prøvde å sende en kondolanse-melding,

men har en mistanke om at det er en skrivefeil i adressen du oppgav. Jeg fikk iallfall returmelding med denne beskjeden:The recipient name is not recognized.

Hei!

jeg var i kontakt med den Engelske ambasaden og fikk oppgitt at det var riktig adresse. Så det må være noe feil med serveren.

Sendte en melding til den adressen for en times tid og har ikke fått beskjed om at den ikke er motat. Kanskje den er i orden nå??

Hilsen Bucaramanga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...