Gå til innhold

8.klasse


Gjest tenåring

Anbefalte innlegg

Gjest tenåring

(Der jeg har brukt navn er ikke det de ekte navnene....)

2. dagen i 8.klasse i dag.... greit nok det, men....

Jeg har to venninne som begge to er helt nye i klassen mimn - alle vi andre kjenner hvertfall halvparten-

Jeg dem for 1 og 2.

(jeg er 3)

*****

altså:

I går var de helt grie begge to, men i dag startet det;

Vi skulle lage en presentasjon av en annen person i klassen, jeg skrev om 2, og 2 skrev om meg.

Jeg fortalte om jobben til foreldrene, søsken, interesser, idoler osv.

Dette sa hun om meg:

>

Etter timen kom Elise og alexandra bort til meg og sa at det var utrolig dårlig gjort av 2 å si noe sånt om meg, og at hun selv tyrdeligvis trodde at hun var kjeme morsom - noe ingen andre syntes, bortsett fra noen få gutter i klassen.

Så var det friminutt, og jeg tenkte at jeg kunne gi 2 en ny sjanse. Men det endte med at hun oppførste seg som verdens kuleste person - "for nå hadde hun jo begynt på UNGDOMSKOLEN!" . 1 pleier ikke oppføre seg sånn - så dette overasket meg. Hun var med på alt sammen. 9.klassingene oppfattet dem, inkl. meg som bærter, og jævla selvgode.

Storefri gikk vi til rema1000. Jeg turte ikke gå med dem, så jeg gikk sammen med Tonje istedenfor. Da vi var nesten framme ved rema1000 gikk vi sammen med 1 og 2 igjen. Og akkurat da Steffen (en jeg kjenner) gikk forbi oss, sa 2 >, ikke at det gjør noe - han VET at ejg ikke vil noe mer enn venner, det har vi diskutert. Men hun kunne ha spart seg det likevel.

Så gikk vi forbi noen gutter fra 10. og 9., Da ropte synnøve så høyt hun kunne > DE så rart på oss, jeg og Tonje ble forbanna! For Tonje kjente de folka vi gikk forbi...

Senere på dagen dreiv hu og snakka om hvor barnslig jeg er som ikke ør å være meg selv - JEG ER MEG SELV! hun tror bare at jeg er akkurat som henne! det er jeg ikke!

De fortsatte å oppføre seg som om de var verdens kuuuleste mennesker hele dagen, og trodde at alle likte dem.

Jeg er nå ganske så irritert - de gjhorde mer enn det jeg har fortlt, men det orker jeg ikke skrive... :-P

Men man bør kunne oppføre seg blandt folk! Greit at man vil være seg selv, men ikke la det gå utover andre. Man bør tenke på trivselen til andre folk, og ikke drite ut venninner fordi vedkommene som gjør dette synes det er morsomt - det er ikke sikkert venninna synes det.

De må lære seg folkeskikk! Hva slags inntrykk har lærerne fått av meg nå? Etter det synnøve sa om meg i klassen?!

Jeg vet ikke... er ganske frustrert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke gidd å bry deg om hva lærer'n tror om deg - hun/han har helt sikkert vært borti fjortiser før og har ingen problemer med å skjønne at det var umodent gjort å presentere deg på den måten.

Dessuten: Hva er galt med å digge Nemi? Vil tro lærer'n din synes at akkurat DET er en POSITIV side ved deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...