Tanya1365380060 Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Har en lillebror som skal ha scooter nå. De der han kjøpte den tilbø seg å fjerne den plomberingen på scooteren som gjør at den bare går i 45 km/t, så den går en god del raskere, men det skulle de ha 1000 kr for, og selv om jeg ikke kan mye om slike ting, så har jeg en liten følelse av at det er litt mye å betale for en relativt enkel ting å fikse..? Men er altså ikke sikker, så det hadde vært fint om noen som kan noe om dette kunne hjulpet meg litt her:) Altså, er 1000 kr for mye for å ta ut plomberingen eller er det vanlig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cemi Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Jeg syntes det var dyrt når det er en så enkel jobb.Du får garantet noen andre til å gjøre det helt gratis i din familie hvis det er noen menn der eller gutter,da klarer de dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanya1365380060 Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 Jeg syntes det var dyrt når det er en så enkel jobb.Du får garantet noen andre til å gjøre det helt gratis i din familie hvis det er noen menn der eller gutter,da klarer de dette. Takk for svar:) Ja, syns også det hørtes litt overdrevent dyrt ut egentlig..men nå vet jo ikke jeg heelt hva jobben innebærer da..uansett så er det gjort nå, så jeg tror ikke vi kan prøve å presse ned prisen nå i ettertid (skal betales imorgen), det hadde vært litt drøyt..men vi får se! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.