Gå til innhold

8.klasse


Gjest tenåring

Anbefalte innlegg

Gjest tenåring

Jeg skrev inn et innlegg med samme tittel her for en stund siden. ( http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1302571 )

*****

Nå er situasjonen forverret. Jeg skulle hjem til Tonje i går i frimenuttet, og søsteren hennes (som går i 9.) var også hjemme sammen med noen venninner av henne. Hvertfall...

Vi (meg og tonje) satt oppe på rommet hennes og spiste youghurt, etterpå gikk vi ned fordi tonje skulle hente penger på kjøkkenet (der satt søsteren med sine venninner), ettersom jeg visst at det som hadde skjedd dagen før hadde fått henne til å ikke liker meg, ventet jeg i gangen.

Da Tonje var på vei ut av kjøkkenet stoppa søsteren hennes henne og sa at hun måtte slutte å henge sammen med meg, for ellers kom hun til å bli utrolig nørd. Tonje gjorde tegn til at jeg var på kjøkkenet, og så "plutselig" ble mitt navn gjort om til "Emma" (som om jeg ikke skjønte den...) .

En av søsterens venninner gikk for å hente seg et glass vann, og samtidig så hun meg. Da hun kom tilbake til bordet spurte hun

Så der stod jeg... gråten i halsen og mest lyst til å stikke av. Jeg og Tonje gikk 2 min senere, og da prøvde hun seg med og lo litt - for å prøve å få meg til å tro at det ikke var meg Søsteren snakka om.

Da sa jeg at jeg skjønte hva det var de snakka om - at jeg ikke var dum. Tonje bryr seg ikke om hva søsteren sier, hun er fortsatt venninnen min. Men jeg skjønner enda ikke hva jeg har gjort! Jeg bytter skole om jeg fortsetter å ha dette ryktet uten å ha gjort noe for å få det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Paperboy

Fy f**n for ei bitch hu "venninna".di har blitt! Tipper hun går rundt å brifer med de stOOre puppene sine!

PS: Håper du har byttet passord slik at hun ikke skriver flere inlegg i ditt navn! (slik som den gang du var i London)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenåring

Fy f**n for ei bitch hu "venninna".di har blitt! Tipper hun går rundt å brifer med de stOOre puppene sine!

PS: Håper du har byttet passord slik at hun ikke skriver flere inlegg i ditt navn! (slik som den gang du var i London)

Hvordan vet du om det? (at hun har skrevet innlegg i mitt navn...) :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...