Gå til innhold

Tiden går.....


perumamma

Anbefalte innlegg

...og vi venter fortsatt på tildeling....

I dag er det 14 måneder siden vi ble godkjent i Peru. Lovnaden om tildeling innen 12 måneder fra godkjenning holdt ikke stikk for vår del :-(((

Et svangerskap som vi "startet opp" for 2 år og 8mnd siden begynner å tære på tålmodigheten...

Jeg ser nå for meg en laaang høst, hvis det ikke begynner å skje noe i Peru snart. Vet ikke om de har startet opp igjen med tildelingsmøter for utenlandsadopsjon. Forstår på en måte at de vil prioritere innenlandsadopsjon, men vi vil jo så gjerne bli foreldre og vi føler oss superklare :-)))

Er det noen med-DOL`ere som har noen trøstens ord???

Eller kanskje noen som t.o.m.har positive nyheter å dele med oss andre????

Hilsen fra en forhåpentligvis snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxx

En stor porsjon tålmodighetspulver fra meg. Synes at dere har ventet veldig lenge Jeg skal krysse fingrene mine

så får vi håpe at det hender noe snart!!!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krabben

nei og nei!

Eg hadde håpa så veldig at det neste eg skulle lesa frå deg var gledesmeldinga! Eg går inn her kvar dag og ser etter deg, og håpar at det endeleg skal skje noko. Før de får tildeling trur eg ikkje heilt på at dei har fått tildelingane til å gli igjen i Peru.

Og sjølv om det fyrst og fremst er pyton for dykk som har venta så lenge, kan eg ikkje anna enn tenkja at vår eiga tildeling blir tilsvarande forskoven.

Nei, no må dei jammen meg få ting til å skje der nede!

Eg kryssar alt eg har, og håpar, håpar XXX at de får Telefonen SNART!

Stor lukke-til-klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, de fleste gangene jeg er inne på DOL nå, er det rett og slett for å se etter en gladmelding fra dere! Synd at det skal ta så fryktelig lang tid. Selv er vi så heldige å ha vært hjemme i nesten tre måneder nå med datteren vår og alt går helt strålende. neste uke drar vi utenlands med henne i to måneder, så får vi ekstra god tid til å bli kjent. Da jeg selv ventet og ventet, syntes jeg nesten det var irriterende med alle som trøstet med å si at "når barnet er der, er all ventingen glemt"... Vel, det verste er at de har faktisk rett!! Men det er ikke så godt å trøste seg med det når tiden bare går og går. Du får prøve så godt du kan. Du når meg forresten på mail også når vi er borte, selv om den nok ikke blir sjekket ofte.

Stor klem til dere begge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...