Gå til innhold

ørebetennelse og kjærlighet


Gjest eno_ørebetennelsemammaen

Anbefalte innlegg

Gjest eno_ørebetennelsemammaen

Nå må jeg si jeg faktisk begynner å bli litt sliten. Men oj, det har jeg kanskje ikke lov til. Hvor lenge har vi ikke ventet på det nydelige nurket vårt??? Hvor vakker og nydelig er han ikke når han griper tak i tærne på stellebordet, eller smiler til meg når jeg bøyer meg over senga hans om morgenen??? Hvor vidunderlig var det ikke når jeg hørte det første, spede forsøket på latter, som rullet seg fram helt fra magen, en dag han lå i fanget mitt og fikk flaska si...... Og hvor fredfull og yndig han er når han sover sin dypeste søvn, med armene trygt utslått på madrassen?!?!? Jovisst er jeg lykkelig! Det er vel ingen tvil om det. Men du store min så sliten jeg er..... nå........tredje natta på rad hvor jeg kan kysse nattesøvnen farvel, og traske mil etter mil på stuegulvet med lillegutt i armene..... og lure på om paracetten har til hensikt å virke eller ikke.... I morgen skal jeg ringe en hopeopat, og helsesøster, og en lege........kanskje....men ikke noe antibiotika, for det har jeg hørt ikke hjelper. Og hele tiden, bak i bakhodet, murrer et evig lite ønske om en hel natts søvn, ..

... men jeg er lykkelig altså, for all del!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei eno!

Gratulerer så mye med lillemann og hjemmetilværelsen :-) Han høres _helt_ herlig ut, men jeg forstår du er en sliten ørebetennelse-mamma nå... Håper det går over snart! Jeg har jo fått en smugtitt, og må si at han er en utrolig bedårende liten kar :o)

Kos deg hjemme med den etterlengtede lille prinsen!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinamamma

Hei Eno!

Ja er det ikke merkelig at vi kan bli sååå slitne og alikevel sååå lykkelige:o))

Jeg ville bare komme med en kommentar til dine tanker om homøopat ol.Vår sønn hadde ørebetennelser fra han var 1 år gammel og veeeldig mye vondt.Da han var ca 3 år så ble det snakk om dren i øret og da satte jaeg foten ned!Jeg kontaktet en homøopat og fikk behandling hos henne noen få ganger og fortsatte med fotsone på ham hjemme en tid.Siden den gang har han ikke hatt EN ørebetennelse og han er nå 16 år.

Det er jo ikke sikkert at det vil hjelpe din sønn men det er verd å prøve for som deg så er jeg ikke så veldig glad i antibiotika jeg heller.

Lykke til med verk og soving,min sønn sov sin første natt(hele) da han var tre:o))De to prinsessene sover helst best på hver sin side av mamma,noe som gjør at hun ikke alltid er utsovet nei,men kansje om sånn ca 10 år??:o))))

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...