Gå til innhold

Bare timer igjen ........


Noraførr

Anbefalte innlegg

til alle dere som har fulgt oss og støttet oss i prosessen!

Nå er det bare 3 timer til vi setter kursen mot flyplassen, hvor vi skal starte på våre livs største reise. Sommerfuglene 'koker' i magen nå. Alt er klart! Bare å få de siste timene til å passere. Skal bli godt å komme igang med reisa - kjenne at man er undervegs. Blir rart å låse døra hjemme og vite at neste gang vi går inn den så har vi LilleLan med oss.

Er spent på om vi kjenner henne igjen - hun har jo helt sikkert vokst :o))

Hvis jeg finner en internett-kafé e.l. så skal jeg prøve å komme med en liten reise-hilsen!

Håper at dere som venter i siste fase før tildeling får deres etterlengtede telefoner mens vi er borte, for nå trenger vi noen nye å telle ned *smiler* - tenker spes. på kanne, majata og rao.

Ellers ønsker jeg fortsatt god ventetid til alle som venter ett eller annet sted i prosessen. Det BLIR barn til slutt - og nå er det altså vi som er de heldige som skal få lov til å passere målstreken!

reisefeber-klem fra to

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

valmue1365380326

Hei!

Jeg vil få ønske dere begge en ordentlig FIN reise! LYKKE TIL! Tenk å få være med på dette - noe som vil huskes resten av livet :o) Tror nok ikke man kan skjønne hvor ubeskrivelig fantastisk det må føles, før man har vært med på en slik reise - reisen til det største man får oppleve - nemlig å bli foreldre! Alt godt på reisen ønskes dere av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest max og mathilde -

Ha en riktig fin reise, og måtte møtet med vesla bli alt dere har drømt om og mere til! De beste ønsker fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Noraførr!

Ja,- tenk at neste gang dere går inn gjennom døra hjemme, så har dere med go´jenta!!!

Ønsker dere alt godt for Kina- turen, og gleder meg allerede til et referat her på DOL når dere er tilbake...

Stor "reise-klem" fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og mannen !

Igjen; RIKTIG GOD TUR, kommer til å tenke masse på dere de neste ukene. Gleder meg til dere kommer hjem.

Alle gode ønsker og klemmer til dere fra

(og ikke glem mail adressa !)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur ..... dere er jammen heldige som har kommet så langt. MEN som du sier, det blir barn tilslutt på oss alle!!!

Ha en FIIIN reise- og lykke til!!!!!! SPENNENDE :)

Hilsen en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Noraførr,

Endelig var det deres tur til å pakke kofferten og låse døra :o)

Ønsker dere en fantastisk tur, nyt hvert øyeblikk!

Håper vi kan finne frem kofferten snart også! Nå _vil_ vi dra!

Stor, god reiseklem til deg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kanne - venter på overtid

Hils Kina fra oss og si at vi håper å komme etter snart...

Ønsker dere all mulig hell og lykke på turen og med møte med prinsessen.

stooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Noraførr og noraførrmannen :o)

Ønsker der en flott tur til Kina !!!Tenker det blir deilig å endelig få treffe den lille prinsessen deres !! Vi håper å komme etter om ikke så alt for lenge :o))

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...