Gjest konfirmasjonsmamma Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Hei! Min datter på 15 år skal konfirmere seg om en uke, og jeg sitter og planlegger litt. Ble plutselig usikker på om det er spesielle plasser de forskjellige gjestene skal sitte på. Jeg tenker da spesielt på faddere. Tar det som naturlig at hun i hvertfall sitter mellom pappa`n og meg. Noen som kan hjelpe meg? Veldig takknemlig for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregga Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Heisan! Jeg har ennå ikke hatt konfirmant, men jeg er fadder til ei som ble konfirmert for ett år siden. De hadde langbord, og konfirmanten satt mellom foreldre,søsken og bestefore, i den rekkefølgen. Vi to som var faddere, satt rett ovenfor henne. Dette syntes jeg var veldig OK, Hadde øyekontakt med henne under hele middagen, ved tale osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.