Gjest lykkelig forelsket Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 En lykkemelding fra meg! Forelsket meg i vår - skikkelig, men gutten hadde kjæreste. Han hadde vært ferdig med forholdet et halvt år, men ikke greid å slå opp. Når vi ble forelsket i hverandre, slo han opp så fort han greide. Ble sammen med han like etterpå, men jenta fikk ikke vite om meg før nå i høst. Hun har gått i hele sommer og håpet på å få han tilbake, og så får hun høre om meg - hun ble naturligvis sinna - men hilser fortsatt når hun ser meg (vi kjenner hverandre litt). Var redd samboerne (han bor i bofellesskap) med kjærester også skulle dømme meg, men alle har vært kjempekoselige og tatt i mot meg. Virker som om alle skjønner at når man forelsker seg, er det ikke lett å vente! Må understreke at vi ikke gjorde noe fysisk galt før det var slutt mellom dem, bare følelsesmessig, og det er det virkelig ikke lett å styre. Men nå ser det ut til at hun begynner å komme litt over det (hun og kjæresten min har endel kontakt fortsatt)! Det verste jeg vet, er at andre er sure på meg - er redd det hadde kommet til og slitt på det nye forholdet mitt, men nå ordner det seg og alt er bra:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70333-trodde-det-skulle-g%C3%A5-galt-men-alt-g%C3%A5r-bra/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.