Gå til innhold

AAA


rao

Anbefalte innlegg

Hei- så bare svaret ditt lenger ned her- og jeg vil bare få gratulere deg med bursdagen :o)))

Nevøen din hørtes ut som å være en herlig liten tass *smil*

Klem fra en utålmodig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tuuusen takk! :-)

Ja nå begynner jeg å nærme meg voksen alder gitt... ;-)

Ja nevøen min er en skjønn gutt. Han har en søster på 6 som ikke er så dum hun heller. Hun er veldig opptatt av at hun skal få et søskenbarn fra Kina. Hun spurte moren min om tante og onkel skulle få jentebaby eller guttebaby. Moren min prøvde å forklare at det vet vi ikke enda, men det blir nok kanskje en jentebaby, for for hver gang det kommer 100 barn fra Kina til Norge, så er det bare 5 av dem som er gutter. Lille Sofie nikket og sa javel, og mor var sååå fornøyd med seg selv for at hun var så flink å forklare. Men så gikk altså den unge frøkenen hjem til sine foreldre og fortalte at tante og onkel kom nok til å få en liten jente "for i Kina e der bare 5 gutter, å de må de ha sjøl!" Hihihi.... De får sagt det de små! :o))

Ellers... Neste uke kommer det sikkert tildelinger fra Kina, jeg kjenner det på gikta...!

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk! :-)

Ja nå begynner jeg å nærme meg voksen alder gitt... ;-)

Ja nevøen min er en skjønn gutt. Han har en søster på 6 som ikke er så dum hun heller. Hun er veldig opptatt av at hun skal få et søskenbarn fra Kina. Hun spurte moren min om tante og onkel skulle få jentebaby eller guttebaby. Moren min prøvde å forklare at det vet vi ikke enda, men det blir nok kanskje en jentebaby, for for hver gang det kommer 100 barn fra Kina til Norge, så er det bare 5 av dem som er gutter. Lille Sofie nikket og sa javel, og mor var sååå fornøyd med seg selv for at hun var så flink å forklare. Men så gikk altså den unge frøkenen hjem til sine foreldre og fortalte at tante og onkel kom nok til å få en liten jente "for i Kina e der bare 5 gutter, å de må de ha sjøl!" Hihihi.... De får sagt det de små! :o))

Ellers... Neste uke kommer det sikkert tildelinger fra Kina, jeg kjenner det på gikta...!

Hilsen fra

*smil*- så søte tantebarn du har da :o))).

Håper forresten veeeeeldig at gikta di har rett !!!!! :o)))))

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...