Gå til innhold

Enda en priviligert mamma...


Lanka

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg sitter her en sen kveldstime og lurer meg til en liten tur på DOL etter gammelt. Det er ikke ofte jeg har tid til det lenger, og i alle fall ikke å skrive. Men - jeg ble inspirert av urna lenger nede, og fikk lyst til å skrive litt jeg også.

Skatten har lagt seg, og sover søtt i sengen sin. Det er helt utrolig at det bare er 5 uker siden vi kom hjem med henne, 5 mnd. gammel. Forrige søndag feiret vi 6 mnd. dagen hennes, og i dag så satte hun seg opp helt av seg selv for første gang. Begivenheten ble selvsagt både fotografert og filmet, og foreldrene svulmer av stolthet. Men skatten er ikke fornøyd med det - hun vil opp på to!! Vi synes det er veldig tidlig, men hun er ustoppelig. Det er nok ikke lenge før hun reiser seg i lekegrinda!! Det skal bli noe å passe på fremover :-)

Det er sånn en fantastisk lykkefølelse å se den lille skatten krabbe bortover gulvet etter ballen, eller etter katten, som er et yndet mål. Sistnevnte skygger banen, for sist de hadde nærkontakt så misten han litt vel mye pels synes han :-)

Vel - det jeg prøver å si her er vel at vi er ufattelig heldige alle sammen som får oppleve det å adoptere. Jeg ville ikke byttet bort vår lille skatt mot noen!!

Gratulerer til alle som har kommet et skritt videre i sin prosess. Det er lite jeg får anledning til å gratulere her inne for tiden.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Lanka!

Så kjekt å lesa! Godt å høyra at de har de bra med gullungen - ho er jo heilt kjempeskjønn! Utviklar seg i rasande fart, forstår eg! Håpar me får fylgja med dykk framover...

Kos deg i denne tida!

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for deilig inspirasjon !

Det er jo nettop disse små halmstråene jeg klamrer meg til nå for tiden... at det skjer noe til slutt! :o)

Nå skal ikke jeg klage - vi fikk jo godkjenning for noen små dager siden, og nå SKJER det jo faktisk litt... løper rundt å fornyer papirer i øst og vest *ler* ...men;takk nok en gang for at du ga meg dette lille pustet av inspirasjon i ventetiden *S*

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for deilig inspirasjon !

Det er jo nettop disse små halmstråene jeg klamrer meg til nå for tiden... at det skjer noe til slutt! :o)

Nå skal ikke jeg klage - vi fikk jo godkjenning for noen små dager siden, og nå SKJER det jo faktisk litt... løper rundt å fornyer papirer i øst og vest *ler* ...men;takk nok en gang for at du ga meg dette lille pustet av inspirasjon i ventetiden *S*

klem fra

Gratulerer med godkjenningen! Koselig at jeg kan bidra med litt inspirasjon! Tenk - jeg fikk tid til litt DOL'ing i dag også - det er luksus :-)

Og så må jeg jo bare fortelle at i dag, mens mamma satt i telefonen, så tok skatten tak i sprinklene på lekegrinda og reiste seg opp på to!!! Og så stolt!!! Jeg satt i telefonen og hadde heldigvis videokameraet i nærheten, så jeg klarte å få foreviget henne der hun stod og gliste fra øre til øre, noe ustø selvfølgelig. Og jeg som trodde at lekegrinda var sikker "oppbevaring" i korte stunder!! :-) Fortsetter hun slik så kommer hun til å gå opp kirkegulvet til dåpen om tre uker:-)

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Lanka!

Så kjekt å lesa! Godt å høyra at de har de bra med gullungen - ho er jo heilt kjempeskjønn! Utviklar seg i rasande fart, forstår eg! Håpar me får fylgja med dykk framover...

Kos deg i denne tida!

Klem frå

Hei, Krabben!

Koseleg å høyra frå deg óg! Klart de skal få følga med i utviklinga!! :-) I dag reiste ho seg altså på to, så det går nesten for fort i svingane...

Håper dei snart får farten opp i Peru, slik at skatten vår får ein/ei Peru-ven til å leike med!! Me snakkast snart!

P.S: Eg har forresten bestillt tøybleier no, berre for å seia det! Så no skal eg bli miljøvennleg :-)

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Krabben!

Koseleg å høyra frå deg óg! Klart de skal få følga med i utviklinga!! :-) I dag reiste ho seg altså på to, så det går nesten for fort i svingane...

Håper dei snart får farten opp i Peru, slik at skatten vår får ein/ei Peru-ven til å leike med!! Me snakkast snart!

P.S: Eg har forresten bestillt tøybleier no, berre for å seia det! Så no skal eg bli miljøvennleg :-)

Klem frå

hei igjen!

Superdupert med tøybleier! Du veit at du kan få dei sponsa med 600 kroner frå oss?

Snakkast snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...