Gå til innhold

ICBF


Gjest ikke undertegnet nå

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet nå

Har det skjedd endringer, eller er det jeg som ikke har oppfattet ting riktig før??? Jeg var inne på AF's sider, og ser at de har endret på oppsettet på alder og tildeling av barn. Sånn jeg oppfatter det nå, får par mellom 32 og 35 år barn over 3 år, og barna under 2 år er forbeholdt par mellom 25 og 31 år. Er det en endring? Trodde faktisk at par opptil 35 år ble godkjent for barn i alderen 0-3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest colombiasøkere

Hei!

Sånn som jeg oppfatter det av det som står på AF sine hjemmesider, så er det barn opp til 2 år til søkere t.o.m. 31 år og barn opp til 3 år til søkere t.o.m. 35 år, og barn opp til 4 år til søkere 36 - 40 år. Det er vel sånn som det har vært før?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tobarnmamsen

Det er en stund siden vi hentet vår førstemann (gjennom ICBF), men jeg tror ikke ting har endret seg radikalt. De aldersgrupperingene tror jeg bare kan sees på som "veiledende". Jeg synes stadig vekk jeg hører om avvik fra disse gruppene. Selv om godkjenningen fra Colombia inneholder en aldersantydning på barnet, kan det også avvike fra dette når det kommer til stykket.

Lykke til!

Beste hilsner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Tobarnmamsen, aldersgrensene hos ICBF bør regnes som veiledende. Det er uttallige eksempler på at de ikke er konsekvente på det området. Jeg oppfatter det slik at de er mest opptatt av å finne den riktige familien til barnet, uavhengig om man er innenfor eller utenfor aldersspennet i godkjenningen.

Lykke til - ICBF anbefales på det varmeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Vi adopterer gjennom ICBF. Da vi fikk vår første på 2 år og 3 mnd var vi 35 år. Nå har vi fått tildelt et barn på samme alder og er 38 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...