Gå til innhold

Endelig Kina-tildelinger i Europa.


AAA

Anbefalte innlegg

Heia!

Nå er det Kinatildelinger på gang i Europa også. :-)

Svenske juni og julisøkere har fått beskjed om at de har kommet og blir oversatt nå.

Det som blir spennende, er hvor langt de går, om det blir for søknader helt til 20.juli sånn som i USA. Håpe håpe....

Lykke til til alle "dagsventende!"

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj... Det er iallefall en lettere sjokkskadet svensk søker som fikk papirene sendt 16.juli som er med i denne omgangen. Og de hadde fått beskjed fra sin svenske organisasjon om at de bare ventet juni nå... Dette virker lovende! :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj... Det er iallefall en lettere sjokkskadet svensk søker som fikk papirene sendt 16.juli som er med i denne omgangen. Og de hadde fått beskjed fra sin svenske organisasjon om at de bare ventet juni nå... Dette virker lovende! :o))

Dette var spennende mytt. Jeg har gått litt og håpet de siste dagene på at også vi i juligruppen skulle kunne få tildeling nå. Nå kjenner jeg at pulsen øker og konsentrasjonen minker. Jeg kommer vel ikke til å være nedpå før jeg får vite om vi er med i tildelingsrunden, eller om vi må vente ennå en måned.

Uansett; nå kan det ikke være mange dagene igjen med venting for dere i junigruppen. Jeg krysser fingrene for at i alle fall dere hører noe denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj... Det er iallefall en lettere sjokkskadet svensk søker som fikk papirene sendt 16.juli som er med i denne omgangen. Og de hadde fått beskjed fra sin svenske organisasjon om at de bare ventet juni nå... Dette virker lovende! :o))

På en Amerikansk side har jeg sett tildeling til flere med DTC så sent som 23/7-2001.

Håper de tar resten av juli og HELE august i neste tildelingsrunde!!!

Ren ønsketenkning fra ei med DTC 15/8-2001...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ, endelig en gladnyhet. Synes at det har vært lenge mellom hver tildelingsrunde i det siste. Håper at CCAA greier å holde tempoet oppe slik at ingen behøver å vente mer enn 14 mnd på tildeling. Mon tro om det er tilfelle at alle som sendte søknadene til Kina i 2001 skal få tildeling i løpet av 2002? Har forstått det slik at dette ble lovet da CCAA var på besøk her i Norge tidligere i år. Det er kanskje for mye å håpe på, men det er jo lov til å drømme.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...