Gå til innhold

Til alle DOL brukere!


Gjest vordende mamma

Anbefalte innlegg

Gjest vordende mamma

Ser at det ofte er de samme nicknavn som går igjen her på dol, og også på chatten. Det som hadde vært veldig greit, i allefall for meg, var at så mange som mulig kunne skrevet kort sin egen historie, om f.eks alder, hvor mange barn en har, hvor i adopsjonsprosessen en er osv, da vil det bli mye lettere å huske dere igjen. Blander litt her. Så slipper vi å spørre om det samme flere ganger. Tror nok også at det er endel "gamle" brukere her, men for oss som nettopp har begynt å bruke disse sidene, blir det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, vordende mamma!

Når du er på chatten, kan du klikke på de aktuelle brukernes profil for å få en viss peiling på 'hvem' det er du snakker med.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, nå skal jeg se og få registrert meg på nicklisten. har liksom gått og ventet på tildelingen da. og det å få lov til å skrive at JA vi har fått tildeling.

lykkelig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...