Gå til innhold

VB-kina


Gjest petra

Anbefalte innlegg

Kjempehyggelig med tildelingene idag og igår, men er det veldig få fra VB som er inne på DOL? Er det noen som vet om de har fått tildeling?

Er det noen der ute.... som har juli/aug/sept/okt som skal adoptere gjennom VB?

Jeg begynner bare å bli utålmodig, Jeg VIL få tildeling før jul (akkurat som jeg kan bestemme det).

VB okt -01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!

DU vil få tildeling før jul?? Hva tror du VI vil da, som er en måned etter dere (2-3 uker iallefall...) Høh! :-)

Jeg vet ærlig talt ikke om AF er mer "populært" blant Kinasøkerne på Forum, men det kan virke sånn av og til. Rart egentlig, for på landsbasis så mener jeg at VB er littegrann større?! Iallefall er de omtrent jevnstore.

Så kanskje vi skulle si: Halllooooo alle VB-Kina søkere, hvor er dere?? Og hvor langt har dere kommet i prosessen?

Forresten, noen som har hørt noe om når neste VB blad kommer?

Våre papirer ble sendt 15.november. Jeg vet at det er 8 familier totalt som fikk sendt papirene samtidig, men så vidt jeg vet er ingen på Forum. Eller?! :o)

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gogo1365380358

Heia!

DU vil få tildeling før jul?? Hva tror du VI vil da, som er en måned etter dere (2-3 uker iallefall...) Høh! :-)

Jeg vet ærlig talt ikke om AF er mer "populært" blant Kinasøkerne på Forum, men det kan virke sånn av og til. Rart egentlig, for på landsbasis så mener jeg at VB er littegrann større?! Iallefall er de omtrent jevnstore.

Så kanskje vi skulle si: Halllooooo alle VB-Kina søkere, hvor er dere?? Og hvor langt har dere kommet i prosessen?

Forresten, noen som har hørt noe om når neste VB blad kommer?

Våre papirer ble sendt 15.november. Jeg vet at det er 8 familier totalt som fikk sendt papirene samtidig, men så vidt jeg vet er ingen på Forum. Eller?! :o)

Hilsen fra

Halloooooooooo!

Vi er VB-Kina søkere, men er ikke kommet like langt i prosessen som dere. Vi venter på godkjenning fra BUFA.

Krysser fingrene for at dere får tildeling før jul :)

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svar fra petra

Heia!

DU vil få tildeling før jul?? Hva tror du VI vil da, som er en måned etter dere (2-3 uker iallefall...) Høh! :-)

Jeg vet ærlig talt ikke om AF er mer "populært" blant Kinasøkerne på Forum, men det kan virke sånn av og til. Rart egentlig, for på landsbasis så mener jeg at VB er littegrann større?! Iallefall er de omtrent jevnstore.

Så kanskje vi skulle si: Halllooooo alle VB-Kina søkere, hvor er dere?? Og hvor langt har dere kommet i prosessen?

Forresten, noen som har hørt noe om når neste VB blad kommer?

Våre papirer ble sendt 15.november. Jeg vet at det er 8 familier totalt som fikk sendt papirene samtidig, men så vidt jeg vet er ingen på Forum. Eller?! :o)

Hilsen fra

Jeg tror vi kommer til å reise sammen jeg, hvis gruppene blir delt opp slik som nå.

Kontaktet VB for å høre når vi hadde innloggingsdato, men det hadde de ikke begynt å få tilbakemelding på før nov-01. Så deres dato er det innloggingsdatoen? Vår 18.okt. er når papirene ble sendt fra Norge.

De var kjempehyggelige i VB, de skulle til Beejing denne uken og skulle prøve å finne ut når vår gruppe hadde innloggingsdag hos CCAA. Service (eller som det skrives nå sørvis) må jeg si.

petra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vi er nok flere.

Vi er et par som skal adoptere vårt første barn gjennom VB. Papirene våre ble sendt til Kina 18.oktober. Så da kan vi anta at vi er i samme gruppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, vi er nok flere.

Vi er et par som skal adoptere vårt første barn gjennom VB. Papirene våre ble sendt til Kina 18.oktober. Så da kan vi anta at vi er i samme gruppe!

Så spennende, en som har akkurat samme dato som oss i VB. Da skal vi helt sikkert reise sammen!?!

Hvor kommer dere fra? Vi kommer fra Vestfold.

petra (byttet nick til fei)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, en som har akkurat samme dato som oss i VB. Da skal vi helt sikkert reise sammen!?!

Hvor kommer dere fra? Vi kommer fra Vestfold.

petra (byttet nick til fei)

Hei fei.

Jeg ønsker foreløbig å være så anonym som mulig her inne.

Hvis du vil oppgi en e-mail adresse kan jeg sende deg en mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fei.

Jeg ønsker foreløbig å være så anonym som mulig her inne.

Hvis du vil oppgi en e-mail adresse kan jeg sende deg en mail.

Skjønner godt at du vil være anonym, men jeg kan dessverre ikke oppgi noen mailadresse, for da blir jeg helt uanonym. Har en med fullt navn nemlig.

Men vi kan vel følge hverandre litt her inne ihvertfall. Du kan jo svare ja eller nei på dette - bor du langt fra Vestfold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du vil være anonym, men jeg kan dessverre ikke oppgi noen mailadresse, for da blir jeg helt uanonym. Har en med fullt navn nemlig.

Men vi kan vel følge hverandre litt her inne ihvertfall. Du kan jo svare ja eller nei på dette - bor du langt fra Vestfold?

Blander meg litt inn her....

Vet dere at dere kan opprette e-postadresser som er helt anonyme på nicklisten.com ? Da kan dere bruke nicket deres pluss @ nicklisten.com

Ellers så er det jo også lett å opprette en anonym hotmail adresse.... Bare noen tips... :o)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om det er færre VB-adoptanter som er aktive her inne på DOL, men størrelsesmessig tror jeg foreningene er ganske like når det gjelder adopsjon fra Kina.

(i allefall ut fra den nye kvoten for tildelinger å regne)

Vi er i august-gruppa til VB, og fikk sendt papirene til Kina 15/8-2001.

Vi har ikke fått noen innloggingsdato hos CCAA, men hvis vi legger på 5-6 dager så har vi vel datoen tenker jeg...

Håper selvfølgelig på tildeling i neste runde, men jeg skal nok klare å vente litt til hvis jeg MÅ!

Men vi vil så gjerne hente før jul da....

God venting til dere alle fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du vil være anonym, men jeg kan dessverre ikke oppgi noen mailadresse, for da blir jeg helt uanonym. Har en med fullt navn nemlig.

Men vi kan vel følge hverandre litt her inne ihvertfall. Du kan jo svare ja eller nei på dette - bor du langt fra Vestfold?

Hei.

Ja, vi bor langt fra Vestfold.

Jeg har opprettet en mailadresse på yahoo som du kan maile til, om du har lyst;

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...