Gå til innhold

Ka æ jør feil????


Lucky1365380374

Anbefalte innlegg

Lucky1365380374

Æ begynner å bli så frustrert.. E æ så udugeli...?

I fjor vinter ble æ kjent me en gutt. Han likte tydlivis mæi å, å ton'n oss i mellom ble ganske bra.

D klarte naturlivis min venninne å spolere...

Så ble æ kjent me en anna gutt. Men han har hele tia valgt mine venninne fram for mæi.. Først dn ene, så dn andre.. Å nu først, mæi...

Vi har rota flere ganga, å æ begynte å tru at han mente d seriøst. Han skreiv mld ti mæi i ett, å æ va i bygda dr hver helg(d e ca mil dit fra kor æ bor).

D siste æ "hørte" fra han va fredag kvell. Da snakka vi(huske ikke om ka) om onsdagen kor vi begge hadde vært full å rota.

"Å, æ trur nok du husker.." så gliste han å la armen rundt skuldra mi.

æ sjønte liksom ingenting... Ka han mente me d???

Kvelln etter va min venninne sjåfør for mæi, æ drakk. Å da så æ en mld han hadde skrevve ti ho,

"nei d e helt sant.. Æ liker dæ, helt seriøst... Leker ik.."

d e sånn han skriver når han mener alvor, å d jor han tydlivis nu da..

Da har dm me andre ord prata hverandre i mellom, å venninna mi har ødlagt for mæi.. D har sjedd ijænn...

D har sjedd så fankens mange ganga!!!!! Æ klarer bestandi å miste "drømman" mine ti venninnan mine.. Nu har æ ikke hørt fra han på lenge, å æ orker ikke skrive ti han heller.. vil ikke plage han, viss han heller vil ha venninne mi, så kan han bare ta ho.. æ kan jo ikke tvinge han nokka.. å viss han fikk velge mellom venninna mi å mæi, ville han utn tvil velge ho(d e æ sikker på!!!)

D sjedde i vår åsså. Æ va intr i en anna gutt, å hadde han NESTN på kroken da han ble i lag me en anna finsk jente...

Æ bynner å bli så lei... Har jidd alt helt opp. Gidd ikke mer!! Fikk mamma sur på mæi åsså, for ho syns d ble for mye drikking.

Nån som har d på samme måtn?? Ka jør æ feil?? Æ har aldri pressa nån, å æ har aldri stressa!!!

Alle historian ender bare me at æ blir sjikkeli trist å jir opp helt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lucky1365380374

Ingen som gidder å lese innleggene dine.

Kan ikke så godt norsk, er oppvokst i samisk miljø.. Ska prøve å skjerpe meg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Kan ikke så godt norsk, er oppvokst i samisk miljø.. Ska prøve å skjerpe meg da..

Gr..det er da ingen unnskyldning.

Vaikko lean guovdageainnus eret mahtan diedusge callit darogiela.

Skjerp deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Guttene liker veninda di bedre, av en eller annen grunn. Kankje hun er mere frempå, utstråler mer sexualitet eller rett og slett har en personlighet disse guttene finner mere attraktive.

2) vet ikke hvor gammel du er. Men 'ungdomsseriøst' er ikke det samme som 'voksenseriøst'. Gutter kan være noen svin som sier akkurat det du vil høre for å få seg litt.

3) Vet fortsatt ikke hvor gammel du er, men tviler på at disse guttene er 'drømmen din'.

4) Se på veninda di som et filter. Introduser gutter du sjanser på tidlig, og hopper de på agnet kan jeg garantere at de ikke var 'drømmen' din likevell.

5) Lykke til, ting ordner seg som oftest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å droppe alkoholen?

Høres ut som om du har vært en smule brisen igjennom disse møtene.

Hvis de du treffer faller for vennindene dine,er de ingen drøm å forfølge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest køddent..haha!

Gr..det er da ingen unnskyldning.

Vaikko lean guovdageainnus eret mahtan diedusge callit darogiela.

Skjerp deg.

Stå på Lucky! e dnå gæli me dialekta hær da?

Å forræstn, æ va sammens me noinn osloungdomma for ei stund sia, å æ koinn itj unngå å hør orde køddent i kvar en setning...ka i helsikke e d for et ord? æ sjønne betydninga av d ja, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...