Gå til innhold

Russetid!!!


veslo

Anbefalte innlegg

Noen andre som er russ i år?? Det er eg!! Gledar meg til russetida eg!!! Wheee :) Noen som førebur revy for tida? Gledar meg til det også eg!

Kva skal du ha på russekortet ditt da, forresten? *lure*

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

er russ i år! gleder meg kjempe da! :)

er så i tvil på hva jeg skal ha på russekortet (motto) og kanskje noen har tips/forslag på det?? setter pris på det! det skal nemlig ordnes ganske snart! og på torsdag blir bestillingen på klærne sendt inn!! *yaay*!

så setter vi igang med skrivingen på revyen nå snart også!

samtidig som jeg er med i russestyret..... gleder meg!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også russ, og gleder meg masse!!=) Er litt lenge til mai da, men tida går fort!=) Og russerevyen er jo igang=)

Har en ide til hva jeg kan ha på russekortet, men er veldig i tvil... Får se hva det blir=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også russ i år! Gleder meg såklart, men ikke sånn veeeeldig enda egentlig..det kommer nok..! Det er jo så lenge til enda da, og så vil jeg ikke begynne å glede meg før alt er i boks (klær, bil, kort, revy osv)..... Og såklart jeg har bestemt hva det skal stå på russekortet mitt:

Jeg driter vel i hvem faren din er! Finn deg et annet vann å gå på, for her skal jeg fiske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...