Gjest maas Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 ..til Thailand for å hente hjem vår lille sønn! Vi gleder oss enormt også storebror og lillesøster som nå endelig blir storesøster (ifølge henne) Lenge siden jeg har skrevet her men ønsker å gratulere alle som har fått tildeling, blitt godkjente etc. hilsen en lykkelig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurel Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Kjære maas, Åh, nå fikk jeg Thailand-lengt... Vil ønske dere en kjempefin reise. Er sikker på at dere får det fantastisk!! Kommer du tilbake med en liten rapport? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eno Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Kjære vennen. Gleder meg sånn på dine vegne. Jeg skal passe godt på de to (?) (he he) plantene dine jeg. Nyt det, det går så fort. Kos deg og ta masse bilder og skriv mail. Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hermine Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Hei! Vil ønske dere en riktig god tur!!!! Og lykke til med lillegutten!! Vi er også søkere til Thailand, og vil benytte sjansen til å spørre: hvor lenge har dere ventet på tildeling og henting? Hvor gammel er den lille gutten? Vi gleder oss til det blir vår tur...... Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilja Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Måtte dere få et vidunderlig møte med Thailand, og god tur!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rao Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Kjære maas, Åh, nå fikk jeg Thailand-lengt... Vil ønske dere en kjempefin reise. Er sikker på at dere får det fantastisk!! Kommer du tilbake med en liten rapport? Ha en riktig flott tur til Thailand )) HIlsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koreagull Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 .. det var et godt ordvalg,lilja! Hiver meg på gode ønsker for livsreisen deres ;o) Dere leser gjerne ikke dette før dere kommer hjem, men uansett: Kos dere! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Hei! Vil ønske dere en riktig god tur!!!! Og lykke til med lillegutten!! Vi er også søkere til Thailand, og vil benytte sjansen til å spørre: hvor lenge har dere ventet på tildeling og henting? Hvor gammel er den lille gutten? Vi gleder oss til det blir vår tur...... Vennlig hilsen Tusen takk. Vi er godt kjent med Thailand og det er jeg litt glad for nå. Er nok litt skjelven må jeg innrømme.... Fra dok ble sendt til Thailand til tildeling tok det litt i overkant av 3 mnd, og nå syns jeg den værste ventetiden har vært og det er nesten 7 mnd fra tildeling til rettsdatoen vår. puh! Han er nå 23 mnd gammel, ja nesten 2 år da vi overtar omsorgen. Gled dere, målet er der... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maas Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Kjære maas, Åh, nå fikk jeg Thailand-lengt... Vil ønske dere en kjempefin reise. Er sikker på at dere får det fantastisk!! Kommer du tilbake med en liten rapport? Tusen takk. Jeg skal rapportere jeg.... Dette er ja livets reise. Godt ord. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maas Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Hei! Vil ønske dere en riktig god tur!!!! Og lykke til med lillegutten!! Vi er også søkere til Thailand, og vil benytte sjansen til å spørre: hvor lenge har dere ventet på tildeling og henting? Hvor gammel er den lille gutten? Vi gleder oss til det blir vår tur...... Vennlig hilsen ..og signere 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maas Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Kjære vennen. Gleder meg sånn på dine vegne. Jeg skal passe godt på de to (?) (he he) plantene dine jeg. Nyt det, det går så fort. Kos deg og ta masse bilder og skriv mail. Klem Ja i denne harde ventetiden etter tildeling så har ikke blomstene fått mye pleie. Pass bare på at de ikke får sjokk *smil* Du vet dem er jo ikke vant med å få vann så regelmessing lenger. Må nok skjærpe meg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maas Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Takk for gode lykke ønskninger for vår store tur! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BlirMammaSnart? Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Takk for gode lykke ønskninger for vår store tur! Ønsker deg riktig god tur, skulle til og svare i sted, men var sikker på at du ikke ville titte inn på forumet mer før du skulle dra. Lykke til, tenker sommerfuglene i magen storkoser seg. Kjempe stor klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thaimor Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 å ønske dere en vidunderlig tur til Thailand - tipper det blir _heeelt_ annerledes denne gangen ...jeg er nå med i tankene likevel da Klems 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.