Gå til innhold

I morgen tidlig reiser vi....

Gjest maas

Anbefalte innlegg

..til Thailand for å hente hjem vår lille sønn! Vi gleder oss enormt også storebror og lillesøster som nå endelig blir storesøster (ifølge henne)

Lenge siden jeg har skrevet her men ønsker å gratulere alle som har fått tildeling, blitt godkjente etc.

hilsen en lykkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære maas,

Åh, nå fikk jeg Thailand-lengt...

Vil ønske dere en kjempefin reise. Er sikker på at dere får det fantastisk!! Kommer du tilbake med en liten rapport?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vennen. Gleder meg sånn på dine vegne. Jeg skal passe godt på de to (?) (he he) plantene dine jeg. Nyt det, det går så fort. Kos deg og ta masse bilder og skriv mail.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vil ønske dere en riktig god tur!!!! Og lykke til med lillegutten!!

Vi er også søkere til Thailand, og vil benytte sjansen til å spørre: hvor lenge har dere ventet på tildeling og henting? Hvor gammel er den lille gutten?

Vi gleder oss til det blir vår tur......

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære maas,

Vil ønske dere en kjempefin reise. Er sikker på at dere får det fantastisk!! Kommer du tilbake med en liten rapport?

Ha en riktig flott tur til Thailand :o))

HIlsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.. det var et godt ordvalg,lilja! Hiver meg på gode ønsker for livsreisen deres ;o)

Dere leser gjerne ikke dette før dere kommer hjem, men uansett: Kos dere!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Hei!

Vi er også søkere til Thailand, og vil benytte sjansen til å spørre: hvor lenge har dere ventet på tildeling og henting? Hvor gammel er den lille gutten?

Vennlig hilsen

Tusen takk. Vi er godt kjent med Thailand og det er jeg litt glad for nå. Er nok litt skjelven må jeg innrømme....

Fra dok ble sendt til Thailand til tildeling tok det litt i overkant av 3 mnd, og nå syns jeg den værste ventetiden har vært og det er nesten 7 mnd fra tildeling til rettsdatoen vår. puh! Han er nå 23 mnd gammel, ja nesten 2 år da vi overtar omsorgen. Gled dere, målet er der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære maas,

Tusen takk. Jeg skal rapportere jeg....

Dette er ja livets reise. Godt ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vennlig hilsen

..og signere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vennen. Gleder meg sånn på dine vegne. Jeg skal passe godt på de to (?) (he he) plantene dine jeg. Nyt det, det går så fort. Kos deg og ta masse bilder og skriv mail.

Klem

Ja i denne harde ventetiden etter tildeling så har ikke blomstene fått mye pleie. Pass bare på at de ikke får sjokk *smil* Du vet dem er jo ikke vant med å få vann så regelmessing lenger. Må nok skjærpe meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BlirMammaSnart?

Takk for gode lykke ønskninger for vår store tur!

Ønsker deg riktig god tur, skulle til og svare i sted, men var sikker på at du ikke ville titte inn på forumet mer før du skulle dra.

Lykke til, tenker sommerfuglene i magen storkoser seg.

Kjempe stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...