Gå til innhold

20 kr på en søndag


Gjest tenåring

Anbefalte innlegg

Gjest tenåring

Det har blitt borte 20 kr fra pappas lommebok, og ettersom han sjekket hvor mye som lå i den i går kveld, og jeg har sitter forann pc'n hele morgenen, har jeg fått skylda.

Skjønner det, hvem andre kan lissom ha fått tak i noe mens jeg sitter her??!?! (lommeboka ligger på en hylle rett over pc'n.)

Så nå er pappa HELT forbanna på meg fordi jeg liksom skal ha stjålet 20 kr fra hans lommebok!!!

Men hva faen skal jeg med penger på en søndag?!?!?!?!?

Hvordan skal jeg få dem til å forstå at jeg ikke har tatt dem?!?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags sinnsyk far er det som

1) holder oversikt over 20-kronersmynter i lommeboka, og

2) er så selvsikker at han utelukker at han ikke har brukt mynten selv på noe han ikke husker?

Han høres temmelig spesiell ut, spør du meg...

Kan det være at han "finner på" slike ting som dette innimellom bare for å få et påskudd til å terrorisere deg (eller andre familiemedlemmer)? Det finnes dessverre noen slike personer som er avhengige av å "bevise" at alle andre er udugelige for å klare å holde sitt eget selvbilde oppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Herregud.. Hva slags far har du? 20 kr!!!! Hva faen er det??? Han har ikke kjøpt aviser da og glemt det?

Men å bli sur for 20 kr er helt sykt i seg selv... hadde skjønt det hadde det vært snakk om 200 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt noe fra lommeboka hans før kanskje? da kan du lett ha fått ett stempel som tyv i familien, selv om det har gått lang tid siden du gjorde det og det bare handler om mindre beløp!

Dette opplevde jeg selv, da jeg var yndre. Tok en 5`er her og en 10`er der. Tilslutt ble det sefølgelig oppdaga og jeg fikk skylda for alt som forsvant i flere år etterpå. Nå når jeg har blitt "stor" har foreldrene mine beklagt seg og innrømmet at det var svært galt av dem å gi meg skylda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...