Gå til innhold

20 kr på en søndag


Gjest tenåring

Anbefalte innlegg

Gjest tenåring

Det har blitt borte 20 kr fra pappas lommebok, og ettersom han sjekket hvor mye som lå i den i går kveld, og jeg har sitter forann pc'n hele morgenen, har jeg fått skylda.

Skjønner det, hvem andre kan lissom ha fått tak i noe mens jeg sitter her??!?! (lommeboka ligger på en hylle rett over pc'n.)

Så nå er pappa HELT forbanna på meg fordi jeg liksom skal ha stjålet 20 kr fra hans lommebok!!!

Men hva faen skal jeg med penger på en søndag?!?!?!?!?

Hvordan skal jeg få dem til å forstå at jeg ikke har tatt dem?!?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mas mas mas

Hvis du er like masete som her (legger inn samme innlegg på mange fora samtidig) så forstår jeg at de ikke tror deg. Det virker litt vel anmasende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de noen grunn til å mistenke deg? Tenker da på om du har stjålet penger før, eller løyet om andre ting.

Har du det er det ikke så rart de ikke tror deg....

Har du ikke det bør du spørre dem hvorfor de ikke stoler på deg. Spør om de har noen grunn til ikke å stole på deg. Om du har sviktet dem før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest de har erfaring fra deg

Ikke så rart kanskje ?! :

Mamma ringte meg nettopp, kjempe irritert fordi hun hadde "mistet" 200kr, ettersom jeg er eneste barnet som er hjemme, er jeg hovedmistenkt - det skjønner jeg godt. Nå skal hun ringe pappa for å sjekke om han har lånt penger av henne uten å si ifra. DET er jo klart at jeg blir mistenkt når mamma mister 200 uten videre! men jeg har ikke tatt en dritt!!! Det at jeg er blakk kommer vel ikke godt med, men det kan jo hende at hun har mistet dem! jeg har ikke tatt dem, men hva må jeg gjøre/si for å få henne til å forstå det??? Jeg har tatt litt penger av pappa før oxo, så det gjør det enda vanskeligere!! Men jeg har ikke tatt penger på LENGE nå!!!

- tenåring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...