Gå til innhold

Piercing i nesen


Gjest Annonymi

Anbefalte innlegg

Gjest Annonymi

Hei hallo... Jente på 19.. meg. Jeg har litt lyst å ta piercing i nesen... En ring... Er det noen her som har piersa nesen som kan fortelle om det?

Er det vondere enn andre plasser?Har tidligere tatt i navlen, haka og øyenbrynet... Godt herda, kan man si! :) hehe...

Men når man tar piercing i nesen.. Kan man sette inn en ring da med en gang når hullet er tatt? Går det an å få en rung UTEN slik kule på...? Når man får ring i navlen eller øyenbrynet er det jo som regel ei kule på som holder sammen ringen på en måte... Men jeg synes ikke det er noe fint å h ai nesen.

Hva betalte du for din eventuelt piercing i nesen?

Gror nesepiercing igjen når man tar den ut?

Håper på svar!

Om du har linker til noen bra sider med bra bilder, tas det gjern eimot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg har piercing i nesa, og jeg synes ikke det var vondt å ta hullet, selv om det skjedde et lite uhell ;)

Jeg tok hullet i frisørsalong med pistol, men jeg tror det er smartere å ta i skikkelig piercingstudio.

Hvis du tar hull i piercingstudio tror jeg du kan velge om du vil ha ring eller kule. Jeg måtte bruke den øredobben de skjøt med i mange uker.

Jeg brukte ring før, en med en liten klump i begge ender som jeg hadde i, og klumpene er der bare fordi ringen ikke skal dette ut, de synes ikke ;)

Husker ikke hva mer du lurte på jeg, men det er det sikkert noen andre som kan svare på :)

Ønsker deg lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takk for svar!

Hei :)

Jeg har piercing i nesa, og jeg synes ikke det var vondt å ta hullet, selv om det skjedde et lite uhell ;)

Jeg tok hullet i frisørsalong med pistol, men jeg tror det er smartere å ta i skikkelig piercingstudio.

Hvis du tar hull i piercingstudio tror jeg du kan velge om du vil ha ring eller kule. Jeg måtte bruke den øredobben de skjøt med i mange uker.

Jeg brukte ring før, en med en liten klump i begge ender som jeg hadde i, og klumpene er der bare fordi ringen ikke skal dette ut, de synes ikke ;)

Husker ikke hva mer du lurte på jeg, men det er det sikkert noen andre som kan svare på :)

Ønsker deg lykke til:)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest utspekulert

Heisann!

Jeg har piercing i nesa,som jeg tok for minst 3 år siden hos en frisørsalong. Jeg synes ikke det var vondt. Måtte gå med vanlig "dobb" i mange uker som jeg kan huske...men etter det skifta jeg til ring.(uten kule)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...