Gå til innhold

Han der borte...


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Det har seg sånn at det er en så utrolig herlig gutt som går på skolen. Han var inne i klasserommet mitt her en dag, jeg hadde ikke sett ham før, og han var bare såå skjønn. Jeg glodde litt på ham, så jeg tror han vet LITT at jeg eksisterer liksom.

Men cluet er det at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å gå kontakt med ham. Jeg kjenner folk som kjenner ham, men vi er begge 19 år (ikke at det vi er så himla voksne til å gjøre sånt,men...)og jeg føler liksom at jeg ikke kan gå til de å spørre om de kan hjelpe meg (jeg har bare kjent de i 2 mndr...går bare i klassen min...). Så hva skal jeg gjøre? Jeg vil ikke virke innpåsliten, teit eller despo eller noe, men..

Noen råd? Hva me då sende sms eller noe til ham... finne nummeret hans... eller? Hjeeeelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ArabianStar

Prøv den elegante som jeg tok da jeg oppdaget en herlig kopmis av min venninne...:

Vi skulle på fest til nabobygda og skulle samle folk så vi fikk full bil. "Hva med Tom da? Kanskje han vil bli med?" Er vennene dine rimelig kjappe, så skjønner de hintet nokså kjapt.. Er de det ikke, så må du gå "hardere vil verks". Min venninne skjønte det med en gang, og jeg fikk telefonnummeret hans..

Sms kan også være en bra måte. Bare fantasien setter grensene egentlig...

Men vær for all del ikke redd for å offentliggjøre at du liker gutten, da kommer du ingen vei, tro meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Prøv den elegante som jeg tok da jeg oppdaget en herlig kopmis av min venninne...:

Vi skulle på fest til nabobygda og skulle samle folk så vi fikk full bil. "Hva med Tom da? Kanskje han vil bli med?" Er vennene dine rimelig kjappe, så skjønner de hintet nokså kjapt.. Er de det ikke, så må du gå "hardere vil verks". Min venninne skjønte det med en gang, og jeg fikk telefonnummeret hans..

Sms kan også være en bra måte. Bare fantasien setter grensene egentlig...

Men vær for all del ikke redd for å offentliggjøre at du liker gutten, da kommer du ingen vei, tro meg...

Hvis jeg sender ham en sms... hav kan jeg skrive? Virker ikke det litt rart å gjøre noe sånt? Eller er det helt ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ArabianStar

Prøv den elegante som jeg tok da jeg oppdaget en herlig kopmis av min venninne...:

Vi skulle på fest til nabobygda og skulle samle folk så vi fikk full bil. "Hva med Tom da? Kanskje han vil bli med?" Er vennene dine rimelig kjappe, så skjønner de hintet nokså kjapt.. Er de det ikke, så må du gå "hardere vil verks". Min venninne skjønte det med en gang, og jeg fikk telefonnummeret hans..

Sms kan også være en bra måte. Bare fantasien setter grensene egentlig...

Men vær for all del ikke redd for å offentliggjøre at du liker gutten, da kommer du ingen vei, tro meg...

Neida, det gjør det ikke..

Jeg skreiv til Tom "Heia, (...) her husker du meg...? Planer i helga?".

Skriv noe i den duren, det virker da absolutt ikke rart... Jeg fikk en gang plutselig mld fra en fyr som er nesten ti år eldre enn meg. Det begynte uskyldig, og til slutt sa han en dag at han likte meg osv.

Men jeg gjorde den feilen å danse med han på utestedet en gang, og siden da har han ikke gitt seg...

Det finns mange måter å oppnå kontakt med andre på, sms er bare EN av dem...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...