Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre nå??


Nemi666

Anbefalte innlegg

Typen min (som jeg faktisk var sykt glad i) dumpa meg for ei som var 3 år eldre, som han hadde møtt på internett.

Samme dagen som han dumpa meg møtte han henne og de hadde sex.

Samme dagen!

to dager før han slo opp, sendte han melding og sa at han aldri skulle slå opp.

Når sånt skjer, føler du deg veldig mislykka. Er det noe veldig galt med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, det er helt sikkert ikke noe galt med deg. Dessverre så finnes det drittsekker (kvinnelige og mannlige) som oppfører seg på den måten.

Tviler sterkt på at det er noe som er gale med deg, men se det på den positive måten han var tydeligvis ikke noe å samle på når han oppfører seg sånn! Du vil sikkert få det bedre uten ham, selv om det ikke virker sånn nå..det kommer til å gå over, bare gi deg selv litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, et problem er at det er skrekkelig mange mennesker som alle har forskjellige motivasjoner for hva de gjoer. Typen din er vel ikke et vanlig eksempel paa en gjennomsnittlig person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

det er ikke noe veldig galt med deg , det er heller noe galt med typen din, som tydeligvis er veldig forvirret.. Foreslå psykologisk hjelp. For en drittsekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...