Gå til innhold

Vorspiel...


Gjest den uerfarne :o

Anbefalte innlegg

Gjest den uerfarne :o

Hei!

Sorry, dette er kanskje et utrolig dumt spørsmål for noen, men, jeg lurer på; hva/ hvor mye drikke (alkohol) er det vanlig å ta med seg på vorspiel? (av Øl eller vin)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er et dumt spørsmål ja, fordi folk tåler forskjellige mengder alkohol, man drikker i forskjellig tempo + vorspielets varighet varierer.

Selv drikker jeg 4-5 halvlitere øl eller en flaske vin + et par pils på et vanlig vorspiel, dvs ca kl 20-24. Men det er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

En flaske vin.

Du kan sikkert ta med litt øl også, hvis du drikker det.

Drikker du sprit, tar du med det også. Dog ikke så heldig å blande vin, øl og sprit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alkoholikeren;)

4-5 gals med 96% å battery, noen shotter meg hot`n sweet å litt vin, kanskje et glas med cafe å baileys til og begynde med..

- men det er meg, jente 18..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de har skrevet så varierer det fra person til person. Holder meg mest til øl, og på et vorspiel for meg (19-24) holder det med 6-8 ølflasker eller 5-6 bokser.

Men et lite tips; AAAAAAAALDRI drikk Absinth hvertfall!!! Gud, magen min vender på seg bare ved tanken... *urp* :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...